Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Ser dette med aldersgrenser går igjen her. Unger får ikke se harry potter. Jungelboken. Selv ble jeg slaktet for å ta med barna mine på star wars. Det gikk forøvrig fint, ingen traumer. Nei, takke meg til fiksjon som barna forstår, kontra følelsesmessig dramatiske filmer som av en eller annen grunn har anbefalt alder: alle. Og som ofte er mye verre enn litt science fictionvold. Barna mine er i alle fall smarte nok til å se forskjellen på virkelighet og ikke, for det har jeg lært de. Anonymous poster hash: 2d0c9...69d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Man trenger da ikke å ha pysete barn for å ville skjerme de fra mareritt. Husker selv da jeg var liten og så Bambi på kino. Endte med mareritt hver natt om at mamma ble skutt. Og jeg var IKKE et pysete barn ellers. Anonymous poster hash: 143f3...10c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Sønnen min er ganske lettskremt ja, så jeg hadde aldri latt ham se en film han ikke er gammel nok til. Det har ikke noe med å se forskjell på virkelighet og ikke, jeg blir vettskremt av skumle filmer selv, og jeg vet veldig godt at det ikke er virkelig. Anonymous poster hash: 453b2...f9e
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Har en veldig pysete unge ja, men han ser filmer som du nevner likevel. Ser ikke at det har noe sammenheng
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Nei, jeg har heller usedvanlig trygge barn. Det håper jeg de fortsetter å være. Anonymous poster hash: 041ae...4ec
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Ikke pysete nei, men kan hende dine barn er følelsesmessig avstumpet om de ikke reagerer på slike filmer når de åpenbart er for unge til å se dem... Skummelt... Anonymous poster hash: 27d0d...404
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Ikke pysete nei, men kan hende dine barn er følelsesmessig avstumpet om de ikke reagerer på slike filmer når de åpenbart er for unge til å se dem... Skummelt... Anonymous poster hash: 27d0d...404 Ja, de er psykopater alle sammen Anonymous poster hash: 2d0c9...69d
Gustav Klitt Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Følelsesmessig dramatiske? Problemet med barnefilmer nå er nettopp at de ikke inneholder ekte følelser, de skraper bare i en slags politisk korrekt type ukorrekt overflate uten å på noe tidspunkt nærme seg noe ekte. For meg er det dessuten viktigere å skjerme de små mot dubbede serier på Disneykanalen enn mot "skumle" ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå