Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Konkurranser ala "vinn ny sofa ved å skirve ja i kommentarfeltet". Enkelt og greit. Skulle man tro... I stedet for å skrive "ja", så legger folk ut i det vide og brede om sin hjerteopererte mann, sin autistiske sønn,sin egen rolle som alenemor etter at mannen var utro. What the fuck???? Anonymous poster hash: 8d3a0...1cd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Konkurranser ala "vinn ny sofa ved å skirve ja i kommentarfeltet". Enkelt og greit. Skulle man tro... I stedet for å skrive "ja", så legger folk ut i det vide og brede om sin hjerteopererte mann, sin autistiske sønn,sin egen rolle som alenemor etter at mannen var utro. What the fuck???? Anonymous poster hash: 8d3a0...1cd Hahah ja!!!! Døvver!!! 'Svar ja i kommentarfelt og vi trekker en vinner' - men noen klarer ikke det 😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ff76c...c9b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Jeg syns det er så irriterende, og flaut på dems vegne! Alt de skriver for å få sympati.. samtidig så syns egoen i meg at det er irriterende, for jeg vil jo gjerne ha en real sjanse for å vinne, uten å måtte fortelle tåredryppende Allers historier.. Enda verre med de som legger ut slikt på venner eller families vegne. Jeg hadde blitt skikkelig sur! Anonymous poster hash: ce2fb...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå