Gå til innhold

facebook, utlevere seg selv pga konkurranser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konkurranser ala "vinn ny sofa ved å skirve ja i kommentarfeltet". Enkelt og greit. Skulle man tro... I stedet for å skrive "ja", så legger folk ut i det vide og brede om sin hjerteopererte mann, sin autistiske sønn,sin egen rolle som alenemor etter at mannen var utro. What the fuck????

Anonymous poster hash: 8d3a0...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konkurranser ala "vinn ny sofa ved å skirve ja i kommentarfeltet". Enkelt og greit. Skulle man tro... I stedet for å skrive "ja", så legger folk ut i det vide og brede om sin hjerteopererte mann, sin autistiske sønn,sin egen rolle som alenemor etter at mannen var utro. What the fuck????

Anonymous poster hash: 8d3a0...1cd

Hahah ja!!!! Døvver!!! 'Svar ja i kommentarfelt og vi trekker en vinner' - men noen klarer ikke det 😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: ff76c...c9b

Skrevet

Jeg syns det er så irriterende, og flaut på dems vegne! Alt de skriver for å få sympati.. samtidig så syns egoen i meg at det er irriterende, for jeg vil jo gjerne ha en real sjanse for å vinne, uten å måtte fortelle tåredryppende Allers historier..

Enda verre med de som legger ut slikt på venner eller families vegne. Jeg hadde blitt skikkelig sur!

Anonymous poster hash: ce2fb...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...