Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Det er helt ok for min del, men han sa han aldri hadde hatt noe ønske om 50/50% når det kommer til barnet vårt? Hvorfor i alle dager ønsker han ikke det? Han sier han kun vil være med barnet annenhver helg? Barnet vil være med far mye oftere og har et ønske om å komme på overnatting... Sorry, men trodde virkelig "alle" fedre ønsket å være mest mulig med barna sine. Anonymous poster hash: b1a4f...2be
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 ikke alle orker det:-) Vær glad du, og fornøyd. så kan heller far forklare til ungen når den er stor nok til å spørre far sjøl, hvorfor. forklaring til ungen nå; Pappa er mye opptatt på jobben og møter. Anonymous poster hash: c13f6...947
Nullstress;) Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Der hadde egoisten i meg sagt: så helg for meg! Mer tid på barna 😄
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Han har nettopp flyttet ut fra en kompis. De bare festet hele tiden. Var en gang vi kom innom jobben hans, da satt han å drakk mens han telte varer og gjorde alt klart til ny kampanje. Kanskje like greit han ikke ønsker femti prosent. Anonymous poster hash: b1a4f...2be
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Jeg mener bestemt at 50/50 ikke alltid er til ungens beste heller. Sjøl var jeg barn med samvær med min far annenhver helg, mens min lillebror (som min far fikk med ny dame) hadde 50/50. Han opplevde sjeldent hverdag - for hver uke var en fest da mor og far begge prøvde å være den forelderen det var best å være hos. Han fikk styre uansett hvor han var. Nå er jo det dårlig av foreldrene å gjøre det sånn, men ser lignende tendenser hos venner som har barna halve tiden - da skal det være litt ekstra kos og hygge - og barna trenger hverdag. Men, 50/50 kan selvfølgelig fungere veldig godt - om man unngår fellene. Kos deg med barna dine, også kan det jo hende når far får festa litt fra seg, at han ønsker mer samvær Anonymous poster hash: acdb1...860
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Høres ut som min ex, han vill ha 2 etter middager dager i uka, siden han jobber i helgene kan han ikke ha helg og det viste jeg jo, men er paff over at han kun ville ha 2 dager i uka. Ikke har han fulgt det heller, har ikke sett snurten av han på 2 mnd. Ikke har han ringt eller noe... Anonymous poster hash: a9248...5cd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Høres ut som min ex, han vill ha 2 etter middager dager i uka, siden han jobber i helgene kan han ikke ha helg og det viste jeg jo, men er paff over at han kun ville ha 2 dager i uka. Ikke har han fulgt det heller, har ikke sett snurten av han på 2 mnd. Ikke har han ringt eller noe... Anonymous poster hash: a9248...5cd Samme her. Han ville ha annenhver helg. Til nå har han kun hatt samvær 8 time denne mnd. Han ringer neste aldri. Han kommer å går som han vil. Jeg vil ikke at dette skal fortsette. Hvis det dukker opp en fest han blir invitert på, kutter han ut våre samtaler. Anonymous poster hash: b1a4f...2be
Appelsinpiken Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Mannen her vil heller ikke ha 50/50. Men det kommer av dårlig erfaringer som skilsmissebarn selv.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Har spurt om han vil være med barnet på 17 mai, og evt hans familie, men da ville han kun se på barnetoget for så å dra med vennene sine på fest. Gir opp jeg. Anonymous poster hash: b1a4f...2be
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Mannen her vil heller ikke ha 50/50. Men det kommer av dårlig erfaringer som skilsmissebarn selv. Han er faktisk skilsmissebarn selv, så kanskje det er derfor? Jeg er ikke skilsmissebarn. Anonymous poster hash: b1a4f...2be
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 Jeg ønsker heller ikke 50/50 for mine barn. Jeg tror de har det bedre med et fast bosted enn å måtte flytte hele tiden. Selvfølgelig ville jeg helst ha dem mest selv, men jeg vil heller de skal bo fast hos far enn at de skulle måtte flytte hver uke. Anonymous poster hash: 1d059...1fa
Appelsinpiken Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 Han er faktisk skilsmissebarn selv, så kanskje det er derfor? Jeg er ikke skilsmissebarn. Anonymous poster hash: b1a4f...2be Foreldrene hans skilte seg da han var 10, og bodde deretter i hver sin landsdel. Bonusen min vil gjerne være hos oss mer enn per i dag (8netter per 4 uker), ikke 50/50 men tett opptil. Men faren holder igjen. Jeg mener det ikke er sammenlignbart siden vi og eksen bor i samme nabolag og barnet har tilgang til alle venner uansett hvor han er.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Sånn er det her og. Jeg tenker det er greit for barna å ha én base uansett, og heller besøke far, selvom jeg på en rar måte er litt såret på deres vegne over at far ikke orker mer. Men det er helt topp for meg, da! Så jeg klager ikke. Anonymous poster hash: a6d33...d69
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 Min eks er også sånn. Vil ikke ha de mer enn annenhver helg fordi det er så slitsomt med alt som skjer i hverdagen - selv om vi bor ganske nærme hverandre. Jeg tenker at så lenge han ikke vil ha mer samvær så har ungene det best hos meg. Men lurer virkelig på hvordan og hva regjeringspartiene som ønsker at 50/50 skal være hovedregelen tenker i forhold til alle de fedrene (og mødrene) som ikke ønsker å ha samvær. Det er jo meningsløst å tvinge noen til å ha samvær hvis de ikke vil. Spesielt siden oppgaver som lekser og fritidsaktiviteter ikke blir fulgt opp fordi det er så slitsomt. Anonymous poster hash: 5e004...10c
Appelsinpiken Skrevet 18. april 2016 #15 Skrevet 18. april 2016 Men selv om det ville blitt hovedregelen, er det jo ikke noe i veien for åavtale annen fordeling heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå