Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hvordan oppdaget dere det? Hadde dere mistanker? Forandret mannen seg når det pågikk? Hvordan er han som person? (Virket han som en ærlig og redelig mann, eller..) Anonymous poster hash: 927a4...d4a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Jeg hadde bare en magefølelse..min var fysisk utro to ganger og jeg fant ut av det nesten et år etterpå ved at han fikk en epost om å verifisere en snapchatkonto jeg aldri hadde sett før..logget meg inn på denne kontoen og oppdaget at han hadde snakka med en mengder damer bak ryggen min.. Når jeg konfronterte han med dette så fortalte han alt det andre. Anonymous poster hash: c21dd...b1b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Jeg hadde bare en magefølelse..min var fysisk utro to ganger og jeg fant ut av det nesten et år etterpå ved at han fikk en epost om å verifisere en snapchatkonto jeg aldri hadde sett før..logget meg inn på denne kontoen og oppdaget at han hadde snakka med en mengder damer bak ryggen min.. Når jeg konfronterte han med dette så fortalte han alt det andre. Anonymous poster hash: c21dd...b1b Glemte dette: han er typen man aldri kunne se for seg være utro. Han er en som mange oppfatter som en snill og ærlig mann. Anonymous poster hash: c21dd...b1b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Min hadde kontakt med ei dame(liksom venninne) over lang tid. Jeg hadde en skikkelig dårlig magefølelse og spurte ofte, til slutt krevde jeg at han skulle kutte kontakten. Kom fram etterhvert at de hadde hatt sex og deretter fortsatt kontakten. Han løy og løy, helt til jeg hadde sikre bevis. Han framstår som en sjarmør, løgnaktig og overflatisk, men flink til å late som han er familiefar, dessverre. Anonymous poster hash: ab2e6...d37
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Jeg hadde ingen mistanker i det hele tatt. Han oppførte seg normalt, vi hadde jevnlig sex, og alt var som normalt. Jeg oppdaget det da jeg skulle skifte bleie på sønnen vår. Han hadde lagt tlf sin på stellebordet, mens han dusjet. Og så fikk han akkurat en SMS, mens jeg sto ved tlf. Meldinga vistes jo på skjermen, og det var visst ikke ei mld det var meningen at jeg skulle se. Så da tok jeg selvfølgelig tlf hannes og gikk igjennom alle meldingene fra denne jenta! Herregud, verste dagen i mitt liv! Kommer aldri til å glemme det.. Gjør kjempevondt å tenke på det. Anonymous poster hash: f94f5...1cd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Hvordan oppdaget dere det? Hadde dere mistanker? Forandret mannen seg når det pågikk? Hvordan er han som person? (Virket han som en ærlig og redelig mann, eller..) Anonymous poster hash: 927a4...d4a 1. Felles venninne plapra i fylla med vilje siden hun ønsket å ødelegge for meg og spleise de to. Var jo egentlig mistanke der fra før, etter alle hjertemeldinger og "glad i deg" og "nattanuss" mellom mannen og elskerinnen på Facebook, pluss at han dro på besøk til henne og sa til meg han var på jobb. 2. Se over. Hadde mistanker LENGE, også før de begynte å ha sex, der har hatt lang "oppkjøring" til selve forholdet, han var mer og mer der på besøk og "hjalp til" med praktiske ting, de pratet mer og mer sammen på Facebook og så videre. Jeg ytret mine bekymringer til våre felles venninner som avfeide meg og sa at jeg var sjalu og paranoid. Mannen avfeide det også og sa de bare var gamle venner. 3. Mannen endret seg til å bli mer irritabel, særlig hvis jeg stilte spørsmål ved at han dro til henne for å hjelpe henne med å sette opp et skap mens jeg var syk hjemme med nyfødt baby. Sluttet å ha sex en god stund før de etablerte forholdet, ble mer fraværende i samtalen osv. 4. Han har aldri vært utro før, har alltid vært redelig og hatet utroskap. Han har selv blitt bedratt før på det groveste av sin ekskone, og var lenge deprimert på grunn av det. Med eksen var det slik: 1. Oppdaget ved at han ikke logget av fra dataen, der var datingssiden oppe og han var pålogget. Ut fra meldingene forstod jeg at han oppsøkte unge jenter og traff flere for sex. 2. Hadde ingen mistanke før jeg oppdaget det på dataen, kom som lyn fra klar himmel. 3. Han sluttet også å ha sex, var mer ufyselig mot meg, satte MASSE på dataen på kveldene etter at jeg var i seng, begynte å bruke deo og klippe seg regelmessig. 4. Han har alltid hatet utroskap og vært svært sjalu, han var vel sjalu på alle menn jeg hadde noe med å gjøre - på jobben, i vennekretsen osv, selv om han hadde null grunn til det. Da utroskapen ble oppdaget så sa han at JEG var jo utro først (han konkluderte at min kontakt med en gammel kompis som var i Norge i 2 dager før han dro tilbake, automatisk var utroskap for jeg lå visst meg alt og alle, selv om han hadde ingen bevis og fikk tilbud om å prate med kompisen min og sjekke alt som skjedde de to dagene). Familien hans var også i sjokk siden han alltid har ytret den mening at han ikke aksepterer utroskap og at det er grunn for direkte brudd. Anonymous poster hash: 2909b...c96
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Min hadde kontakt med ei dame(liksom venninne) over lang tid. Jeg hadde en skikkelig dårlig magefølelse og spurte ofte, til slutt krevde jeg at han skulle kutte kontakten. Kom fram etterhvert at de hadde hatt sex og deretter fortsatt kontakten. Han løy og løy, helt til jeg hadde sikre bevis. Han framstår som en sjarmør, løgnaktig og overflatisk, men flink til å late som han er familiefar, dessverre. Anonymous poster hash: ab2e6...d37 Min laget også skuespill hos familievernkontoret og fremstod som redelig familiemann som har gjort en "tabbe". Uka etter vi har vært i familieterapi lå han med henne en gang til. Classy. Anonymous poster hash: 2909b...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå