Gå til innhold

Er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært pen. Var tynn og hadde en grei kropp som ungdom, nå er jeg normalvektig men har stygg kropp.

Så nei, er ikke pen hvem i kropp eller ansikt.

Anonymous poster hash: 1e6e7...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært pen. Var tynn og hadde en grei kropp som ungdom, nå er jeg normalvektig men har stygg kropp.

*hverken i kropp eller ansikt.

Skrevet

Det må du nesten spørre andre om.

Skrevet

Syns selv at jeg er midt på skalaen når det kommer til utseendet mitt. Men får mye oppmerksomhet ("du er så vakker", osv) når jeg er ute blant folk og drikker på en uteplass og når jeg er helt edru på butikken/café/andre plasser. Spesielt fra fremmede folk noe jeg syns er litt merkelig. Er det normalt at folk kommer bort til deg helt random og gir deg komplimenter?

Skrevet

Ja, har for mange kilo akkurat nå, men vil si jeg er pen.

Skrevet

Er visst det..

Anonymous poster hash: 4fc39...7c5

Skrevet

Nei, det er jeg absolutt ikke..

Anonymous poster hash: 5d6a4...17c

Skrevet

Er desverre mindre pen i ansiktet, og 40 kg overvektig, så jeg kan ikke kalle meg hverken søt eller vakker.

Anonymous poster hash: 8d8b2...757

Skrevet

Ja jeg har vært heldig med utseende, er i tillegg flink til å sminke meg, kler meg elegant og stilig. Har en høy utdannelse og bra jobb, så det er like mye i fokus. Jeg er ikke "bare" utseende mitt og det er jeg glad for, selv om det er hyggelig å få komplimenter.

Baksiden er at usikre kvinner ofte føler seg truet av meg, har opplevd en del sjalusi gjennom årene.

Anonymous poster hash: 03dca...9f1

Skrevet

Jeg var veldig pen, men nydelig hår og råflott figur, men mange barn og alderen har satt sitt preg på meg. Ut i fra komplimenter og kommentarer er jeg nok fortsatt over snittet på både ansikt, kropp og hår, men ikke sånn "wow" som jeg var da jeg var yngre. Og for å være helt ærlig synes jeg det er vanskelig å forholde seg til, spesielt i forhold til kroppen. Når man "alltid" har sett fantastisk ut, og fått enormt mye oppmerksomhet for det, så er det vanskelig å forholde seg til

Anonymous poster hash: a4d21...5de
Skrevet

Over gjennomsnittet, men ikke slående vakker.

Anonymous poster hash: cb492...163

Skrevet

Aner ikke. Vet ikle helt hva jeg skal definere som pen. Noen dager føler jeg meg pen og andre ikke i det hele tatt.

Får mye oppmerksomhet ute på byen, men tror det er mest fordi jeg er flink til å danse, ikke fordi jeg er spesielt pen. De menn jeg har datet sier at de liker det de ser, men det sier alle som ønsker et nummer. Da jeg var yngre var en kamerat forelsket i meg i flere år, men det var personligheten. Jeg har visst et vakkert smil sier de, men alle blir penere når de smiler. Jeg ser ut som et vrak på selfier, men får likevel gode tilbakemeldinger fra både menn og kvinner, men tør ikke legge ut bilde av meg selv på feks Facebook.

Så vet jeg at jeg mulig er over gjennomsnittet, men absolutt ikke langt over. Men jeg har en god posjon sjarm da😂😂😂

Anonymous poster hash: f5ca8...808

Skrevet

Samme erfaring her - hadde tynn og grei kropp (kan ikke si at man har PEN kropp uten pupper eller rompe), nå er jeg også normalvektig, har fått pupper og rompe, men så mange skavanker i tillegg etter 4 svangerskap at det overskygger formene. Har alltid hatt veldig under gjennomsnittet ansikt, og uansett hvor mye jeg sminker meg så blir det aldri bra. Har aldri opplevd noe særlig oppmerksomhet fra menn, er egentlig et under at jeg har hatt to lange forhold og er nå gift :)

Skrevet

Nei kan ikke si at jeg er så pen. Har gjennom hele grunnskolen fått høre hvor stygg jeg er osv. Noe som sitter igjen i meg som voksen. Selv om noen sier til meg at jeg er pen, holder meg godt osv klarer jeg ikke ta det til meg! Men har selvfølgelig dager jeg føler meg mer pen enn vanlig.

Anonymous poster hash: e7aa2...d5a

Skrevet

Midt i mellom

Anonymous poster hash: 5f702...b0d

Skrevet

Samme erfaring her - hadde tynn og grei kropp (kan ikke si at man har PEN kropp uten pupper eller rompe), nå er jeg også normalvektig, har fått pupper og rompe, men så mange skavanker i tillegg etter 4 svangerskap at det overskygger formene. Har alltid hatt veldig under gjennomsnittet ansikt, og uansett hvor mye jeg sminker meg så blir det aldri bra. Har aldri opplevd noe særlig oppmerksomhet fra menn, er egentlig et under at jeg har hatt to lange forhold og er nå gift :)

Akkurat samme erfaring som deg. Har også to lange forhold og er gift med siste. Har tre barn. Får heller aldri oppmerksomhet, kan fortsatt ikke, 11 år etter vi ble kjærester, forstå hvorfor i huleste han valgte meg. Kunne sikkert fått hvem som helst.

Skrevet

Helt greit pen, MEN, jeg heter Trine så løpet er vel kjørt... 😂

Anonymous poster hash: 3c18b...f00

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Jeg er absolutt ikke den som menn snur seg etter på gata. Ble fortalt av en mann en gang at han synes jeg ikke er noe pen. Likevel klarer jeg ikke å skjønne at jeg skulle være så forferdelig å se på, så selvtilliten er det ikke noe galt med :D 

Jeg har ingen modellkropp (øvre del av normal BMI), ansiktet mitt er OK-minus, men jeg har tykt langt hår og pene øyne.

Skrevet

Er vel ikke det.. Hvertfall ikke fra siden😜. Men kan være fin nok på en god dag😉. Men jeg er ikke klassisk pen og har noen rare trekk på en måte. Så mannfolk synest enten at jeg er stygg El fin. Fått høre begge deler opp igjennom årene😐. Men nå har jeg lagt på meg noen kg og trives overhode ikke med det for jeg gidder ikke å trene😜

Anonymous poster hash: 5d18a...ce1

Skrevet

Nei.

Hadde jeg vært pen så hadde jeg vært pen uten sminke å der er jeg ikke.

Uten sminke ser jeg syk og blek ut.

Men med 5 minutters sminking,5 minutt på å ordne håret og 10 minutter til å finne de rette klærene,så syns jeg at jeg BLIR pen.

Anonymous poster hash: 76421...857
Skrevet

Helt greit pen, MEN, jeg heter Trine så løpet er vel kjørt... 😂

Anonymous poster hash: 3c18b...f00

Jeg er pen, men fra Lillestrøm :(

Anonymous poster hash: 93a02...185

Skrevet

Akkurat samme erfaring som deg. Har også to lange forhold og er gift med siste. Har tre barn. Får heller aldri oppmerksomhet, kan fortsatt ikke, 11 år etter vi ble kjærester, forstå hvorfor i huleste han valgte meg. Kunne sikkert fått hvem som helst.

Jeg tenker for meg selv mange ganger - HVOR er alle de single flørtende mennene som plager livet av gifte kvinnfolk på byen? Er jo vanlig problemstilling her at man blir sjekket opp, flørtet med osv når man er gift - på jobben, på byen, på nettet, på gata osv. Har aldri opplevd det, knapt opplevd det som singel. Vanligvis var det jeg som måtte jakte på en mann.

Skrevet

Ja, ganske pen. Naturlig pen, bruker sjeldent sminke. Får likevel alltid oppmerksomhet fra menn på fester, festivaler etc. Men selvsagt - en BI-fyr synes nok ikke jeg er veldig tiltrekkende, for jeg er ikke i den gata i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 20c09...e3a
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg skremmer kanskje ikke fanden på flatmark, men for å si det sånn, det er langt mellom modelloppdragene :P

Har aldri følt meg direkte stygg, men er ingen skjønnhet heller.. Midt på treet, tenker jeg..

Kroppen må slankes litt og strammes opp og håret har jeg gitt opp, men bortsett fra det så er det "greit" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...