Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hvor mye tid bruker du på deg selv/egne interesser pr uke? Føler du at du får gjort alt du skal? Og hva med parforholdet? Anonymous poster hash: a54ff...d28
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 For tiden sliter vi med leggingen, så det blir vel ca 1 time sammen om kvelden og ingen tid til meg selv. Kanskje en tur på do alene dersom jeg er heldig. Anonymous poster hash: d5406...99b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Jeg får absolutt ikke gjort det jeg skulle ønske! Huset ser aldri ut slik jeg vil ha det og mannen ser ikke problemet. Han er veldig opptatt av det utendørs for tiden (biler, rydde i garasjen etc). Flott det men han glemmer det som må gjøres inni huset. Trening er det jeg har mest dårlig samvittighet for tiden. Prøver å kombinere fysisk aktivitet med barna. I går var det sykkeltur og i dag å måke bort snø rundt trampoline. Ruslet også en tur. Ja og jobben skulle jeg gjerne gjort mer men har ikke ork eller samvittighet til å jobbe så mye overtid. Går for tiden på et kurs gjennom jobb 2 timer PR.uke. Jobber 100% så tiden strekker ikke til. Håper på bedre tider når barna blir mer selvstendige😊 Akkurat nå fokuserer jeg på barna på ettermiddagene og ledige stunder. Egenpleie får komme siden. Anonymous poster hash: 3cc6c...757
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Og parforholdet ja. Mannen gnålet stadig om sex og jeg mistet helt lysten etter at vi fikk barn. Er ikke noe med han men blir rett og slett ikke tent lengre...skulle hatt oss en helg helt alene tror jeg. Vi er dårlig på det i hverdagen. Anonymous poster hash: 3cc6c...757
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Jeg jobber turnus og mannen er sin egen sjef,så vi har mye tid til oss selv og sammen. Husarbeid gjøres i fellesskap på mine fridager,vi er ute på lunsj sammen,eller tilbringer formiddagen på trening eller i senga. Vi har 4 barn og vært sammen i 12 år. Anonymous poster hash: a47e3...900
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 To barn i hver sin barnehage og en på skolen. Ja, jeg føler jeg får nok tid til meg og mitt. Kunne kanskje brukt mer tid på mannen, men det kunne vi fått til hvis vi ville. Er ikke tid det står på. Det kommer kanskje an på hvilke krav og standarder man har? Jeg liker å bruke tid på å ordne meg før jobb og er alltid velstelt. Bruker å trene flere ganger i uka (mannen også). Om kvelden har vi alltid fritid, ingen husarbeid, det er mange timer hver dag. Må sies at jeg aldri ser TV da, så kanskje derfor jeg har så mye tid? 😄 Anonymous poster hash: 1b45f...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå