Gå til innhold

Blir man rett og slett svimmel av å ligge til sengs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært deppa og ligget til sengs siden fredag ettermiddag. Dvs, jeg var oppe et par timer i går, spiste litt og vasket klær. Nå stod jeg opp og jeg føler meg både kvalm og svimmel. . Tok medisiner og drakk to glass vann men er fremdeles dårlig.. la meg igjen.. har vondt i hodet..

Blir man dårlig av å ligge eller?

Anonymous poster hash: 22a1f...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sengeleie kan føre til blodtrykksfall når du reiser deg, det kan føre til kvalme og hodeverk igjen... Helt ufarlig, men ubehagelig.

Google stillingsbetinget hypotensjon.

Anonymous poster hash: 8f197...b28

Skrevet

Er du dehydrert? Eller Fikk du blodtrykksfall i det du reiste deg? Eller Har du dårlig sirkulasjon Pga du har vært så lite aktiv? Har du lavt blodsukker Pga fått i deg lite sukker/kwrbohydrater? Aner ikke hva grunnen er, kan være så mye..

Anonymous poster hash: d561b...e11

Skrevet

Hvor lenge varer det? Hva gjør jeg? Står opp og spiser? Tar meg en dusj? Hadde egentlig tenkt til å gjøre rent før barna kommer i morgen, men jeg kjenner meg så svak. . Skumle greier..

Skrevet

Jeg blir iallefall svimmel, får vondt i hodet og generelt vondt/ubehag i hele kroppen hvis jeg ligger for lenge. Går over når jeg får vært litt i aktivitet, og drukket og spist litt :)

Blir rett og slett uvel, så late morgener og dager har sin pris ;)

Anonymous poster hash: 63080...b05

Skrevet

Hvor lenge varer det? Hva gjør jeg? Står opp og spiser? Tar meg en dusj? Hadde egentlig tenkt til å gjøre rent før barna kommer i morgen, men jeg kjenner meg så svak. . Skumle greier..

Nr. en er at du får i deg ordentlig med mat og drikke, om du har spist lite siste dagene pass også på at du får i deg nok salt. Deretter kan du gjøre ting om du føler for det.

Anonymous poster hash: 04647...207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...