Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg er 32 uker på vei og har ikke kjent spark siden i går. Men kjenner mye bevegelse/pressing helt nede i bekkenet. Han presser på nerver og beveger seg en god del 'der nede' og har ved et par anledninger kjent bevegelser ved ribbeina. Nesten som at han snur seg. Jeg mener det er unødvendig å ringe føden siden jeg kjenner liv. Men ei anna som mener at man skal kjenne spark og at bevegelse ikke er nok (selv om det er mye!) Hva mener dere? Anonymous poster hash: af39a...799
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Pleier du å kjenne spark? Jeg tenker at det ikke skader å ringe føden..! Der treffer du jordmødre som kan dette, og vet hva du skal gjøre.. Da slapper du mer av selv og.. Anonymous poster hash: 05925...6cd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Normalt kjenner jeg mye spark, men tror egentlig bare han har lagt seg litt mot ryggen min nå. Jeg kjenner jo mye helt nede i bekkenet :-) kjenner meg ikke urolig altså. Anonymous poster hash: af39a...799
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Du ringer føden og forklarer, så sier de om det er nødvendig at du kommer innom. Anonymous poster hash: 0bfe7...971
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Når det er snakk om at man skal kjenne "spark" hver dag etc så er det snakk om _bevegelser_ ikke bare bein-spark men skader ikke å ta en telefon og høre, - fortell at du kjenner bevegelse/liv men at det er endret ift hva du har kjent før.. Sannsynligvis er det bare fordi babyen ligger annerledes Anonymous poster hash: 1f5cd...cf3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Så langt på vei er det jo bevegelser man kjenner, og ikke spark. Men ta deg en sjekk om du tenker at det har vært mer stille og rolig enn til vanlig. En natt fra eller til skal man ikke spøke med altså! Anonymous poster hash: 3f824...e4d
hol(L)y COW Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Akkurat like langt på vei og hadde det likedan for to dager siden. Jeg drakk to glass med iskald cola og tilslutt ble det mer liv i leiren (men det tok over 20 minutt...) Det var snuing på gang for min del, etterpå har det vert normalt+ med bevegelse men mer glidende og litt andre spark enn tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå