Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hvor urolig sover dere om natten. Jeg visste fra før at jeg ikke følte meg uthvilt om morgenen, men vet jo ikke hva som er normalen. På 7 timers søvn våkner jeg minst 1 gang om natten, men optill 3 ganger som den registrerer. Ofte våkner jeg mer som den ikke registrerer. På bevegelser ligger jeg fra minimum 18 ganger til 34 ganger. Får aldri den langt mellom strekene ser det ut som, og dermed ikke den dype søvnen? Den er innstilt på normalen, ved sensitiv så er det utrolig mye streker og oppvåkningen. Mannen har lånt den et par netter nå og han har ingen oppvåkningen og 5 bevegelser på 7 timer. Hva har dere andre? Hva er normalen? Anonymous poster hash: 0ff79...ff6
Gemini77 Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Mannen min sover som en Stein og husker ikke natten engang. Enda har han 5-7 oppvåkninger og rundt 20 bevegelser. Han er alltid uthvilt. Jeg er mye våken og våkner hver gang jeg snur meg og er sjeldent uthvilt. Jeg har 0 oppvåkninger men rundt 15-25 bevegelser.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 natt til i dag: 9 timer til sengs, 15 minutter på å sovne, 2 runder hvor jeg våknet i natt, 17 ganger urolig, alt i alt 235 minutter våken/urolig, 4 timer og 43 minutter med funksjonell søvn.. Pr natt har jeg gjennomsnitts søvn på 4 timer på natt. Har innstillingen på normal, fitbiten er på høyre hånd, mens venstre hånd er dominant hos meg. Konstant sliten og trøtt, mer sliten når jeg står opp, enn når jeg legger meg kvelden før. Anonymous poster hash: de4c8...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå