Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #26 Skrevet 17. april 2016 Hvor godt kjenner du elskeren din? Hvor godt vet du at det ikke var han/eller at det var han? Kan han være i stand til å lure deg? Eller har han sendt en kamerat som var med på det? Tviler på at en fremmed bare lot seg voldtas uten å si et ord med det samme du "overfalt" han!? Hva tenker du om det? Synd å se ingen er seriøse i sine svar til deg her. Forstår du er rådvill. Godt du skal gå å sjekke deg. Men jeg har villet tatt en alvorsprat me elskeren først, hørt hva han tenker og tror. Lykke til! Sender deg en god klem Anonymous poster hash: 1df1e...dfa
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #27 Skrevet 17. april 2016 Hvis det er en trøst hadde jeg også sex med feil mann. Det resulterte i tre barn og en eks i fengsel. Anonymous poster hash: e9dd7...e2a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #28 Skrevet 17. april 2016 Hvor godt kjenner du elskeren din? Hvor godt vet du at det ikke var han/eller at det var han? Kan han være i stand til å lure deg? Eller har han sendt en kamerat som var med på det? Tviler på at en fremmed bare lot seg voldtas uten å si et ord med det samme du "overfalt" han!? Hva tenker du om det? Synd å se ingen er seriøse i sine svar til deg her. Forstår du er rådvill. Godt du skal gå å sjekke deg. Men jeg har villet tatt en alvorsprat me elskeren først, hørt hva han tenker og tror. Lykke til! Sender deg en god klem Anonymous poster hash: 1df1e...dfa Takk for at noen endelig er seriøs. Ha. Skulle jo gjøre litt motstand og "nekte litt" om du skjønner. Han sa "hva er det du driver med?" Men det var jo liksom en del av gamet da.. Så dro jeg av han buksen og satt i gang med mitt og protestene ble mindre og mindre og velviljen større og større og jeg regnet jo ikke med at det skulle være feil mann. Men... Det kan ha vært elskeren min. Jeg vet jo ikke. Tør ikke spørre han i tilfelle jeg har driti meg ut totalt. Og om jeg kjenner elskeren min? Vel.. Vi treffes... Har sex på merkelige/spennende måter og vi drar. Vi har ikke dype samtaler akkurat... Anonymous poster hash: 15ab7...fe9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #29 Skrevet 17. april 2016 Takk for at noen endelig er seriøs. Ha. Skulle jo gjøre litt motstand og "nekte litt" om du skjønner. Han sa "hva er det du driver med?" Men det var jo liksom en del av gamet da.. Så dro jeg av han buksen og satt i gang med mitt og protestene ble mindre og mindre og velviljen større og større og jeg regnet jo ikke med at det skulle være feil mann. Men... Det kan ha vært elskeren min. Jeg vet jo ikke. Tør ikke spørre han i tilfelle jeg har driti meg ut totalt. Og om jeg kjenner elskeren min? Vel.. Vi treffes... Har sex på merkelige/spennende måter og vi drar. Vi har ikke dype samtaler akkurat... Anonymous poster hash: 15ab7...fe9 Er ikke godt å si hvem det var da. Begge kunne hatt en slik oppførsel. Men har du ikke hatt kontakt med elskeren etter i går? Skriver/snakker dere aldri sammen om forventninger eller reaksjon etter treff osv? Han ville vel spurt om hvorfor du ikke dukket opp 2330 i går? Elsker sier du, går ut i fra du er i et annet forhold. Betyr ikke det at du bør kjenne elskeren godt nok til å holde på slikt, at dere må ha en viss kommunikasjon? Uansett, så håper jeg du får sjekke ut dette med evnt smitte, er vel det som er det aller viktigste å finne ut av. Ellers håper jeg oppelvelsen var fin der og da og at du fikk det slik du ville Anonymous poster hash: 1df1e...dfa
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #30 Skrevet 17. april 2016 Tenker at det må ha vært en elskeren har sendt dit. Altså det kan være hvem som helst, ettersom vi ikke vet hvor syke fantasier han har. Du måtte vel høre at det var en fremmed stemme? Regner med at elskeren også var på kaia. Anonymous poster hash: fd1ff...44e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #31 Skrevet 17. april 2016 Kanskje elskeren din hadde flere avtaler og ventet på en annen dame? Anonymous poster hash: dcb85...af7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #32 Skrevet 17. april 2016 Hva vil du egentlig ha råd om??? Anonymous poster hash: 56a60...2ad
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #33 Skrevet 17. april 2016 Dette her er en fantastisk tråd! Anonymous poster hash: 581bf...29a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #34 Skrevet 17. april 2016 Sånn kan det gå når man parkerer i feil garasje! Anonymous poster hash: f0c8a...fca
*SommerFrisk* Skrevet 17. april 2016 #35 Skrevet 17. april 2016 Ler meg ihjela tråden her! Alle de fantastiske svarene! 😂😂
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #36 Skrevet 18. april 2016 Oj! Har ikke fått vært innom før nå. Elskeren min og jeg er begge single. Vi kjenner ikke hverandre, har bare nr til hverandre. Vi har "korte møter". Møtes, har sex, reiser. Aldri hjemme hos noen av oss. Vi er ikke interessert i å bli kjent. Vi vil bare ha sex. I all opphisselse så merket jeg ikke noe med stemmen. Jeg dro tilbake 23.30 og hadde en runde med han også.. Har ikke sagt noe til han om dette og han visste ikke at jeg var der to timer før... Anonymous poster hash: 15ab7...fe9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #37 Skrevet 18. april 2016 Vil man ikke kjenne igjen lukt, smak på elskeren, eller andre ting som elementet får en til å tenne? Stemme f.eks.? Jeg tror det ikke. Anonymous poster hash: 24be8...506
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #38 Skrevet 18. april 2016 Vil man ikke kjenne igjen lukt, smak på elskeren, eller andre ting som elementet får en til å tenne? Stemme f.eks.? Jeg tror det ikke. Anonymous poster hash: 24be8...506 Mulig. Men hva er oddsen for at feil mann var der ril rett tid da??? Anonymous poster hash: 15ab7...fe9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #39 Skrevet 18. april 2016 Oddsen er veldig dårlig. Anonymous poster hash: 24be8...506
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #40 Skrevet 18. april 2016 Oddsen er veldig dårlig. Anonymous poster hash: 24be8...506 Nettopp! Derfor trodde jeg det var rett mann! Anonymous poster hash: 15ab7...fe9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #41 Skrevet 18. april 2016 Venter på flere oppdateringer her! 🍿😉😊 Anonymous poster hash: 9e372...a72
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #42 Skrevet 18. april 2016 Venter på flere oppdateringer her! 🍿😉😊 Anonymous poster hash: 9e372...a72 Hva? Det er da ikke noe å oppdatere. Jeg har vært hos legen i dag og tatt masse prøver på alt mulig... Anonymous poster hash: 15ab7...fe9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #43 Skrevet 18. april 2016 Hva? Det er da ikke noe å oppdatere. Jeg har vært hos legen i dag og tatt masse prøver på alt mulig... Anonymous poster hash: 15ab7...fe9 Men du la vel merke til stemmen på legen? Var den ikke litt kjent .? Og så hsn ikke litt megetsigende på deg? Anonymous poster hash: d7f7a...3c1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #44 Skrevet 18. april 2016 Men du la vel merke til stemmen på legen? Var den ikke litt kjent .? Og så hsn ikke litt megetsigende på deg? Anonymous poster hash: d7f7a...3c1 Hæ!? Legen har vel ikke noe med dette å gjøre...? Anonymous poster hash: 15ab7...fe9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #45 Skrevet 18. april 2016 Du kan jo sette inn en annonse i lokalavisa hvor du søker etter en mann du traff på kaia kl. 21.30 den .... april? Det kan jo ikke ha vært elskeren, han hadde vel ikke møtt opp 2 timer før for å vente..... Anonymous poster hash: 346f1...c01
Gjest Antarctica Skrevet 19. april 2016 #46 Skrevet 19. april 2016 Har du lest Roald Dahls "The great switcharoo"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå