Gå til innhold

Dette med mat under svangerskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste akkurat en halvvarma ostepølse som var varmet på toget. Satt i etterkant og lurte på om det var fryktelig dumt av meg? Kan man trygt spise pølser fra sånne plasser? Hvor stor er sjansen for lister? Blir jo helt sliten av alle disse matrårene. Hva skal man ha og ikke ha?

 

Anonymous poster hash: ae52b...5d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Listeria heter det.

 

Les på matportalen.no. Ang kjøtt er det rått kjøtt du skal passe deg for, og kjøttpålegg som har ligget lenge åpnet. Pølse fra en bod er nok relativt trygt.

 

Anonymous poster hash: b23aa...17c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...