Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg spiste akkurat en halvvarma ostepølse som var varmet på toget. Satt i etterkant og lurte på om det var fryktelig dumt av meg? Kan man trygt spise pølser fra sånne plasser? Hvor stor er sjansen for lister? Blir jo helt sliten av alle disse matrårene. Hva skal man ha og ikke ha? Anonymous poster hash: ae52b...5d5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Listeria heter det. Les på matportalen.no. Ang kjøtt er det rått kjøtt du skal passe deg for, og kjøttpålegg som har ligget lenge åpnet. Pølse fra en bod er nok relativt trygt. Anonymous poster hash: b23aa...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå