Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 To som er så snille og skal servere i komf.Takker for svar😃 Anonymous poster hash: afb38...697
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 150-200 kr pr time. Anonymous poster hash: aa8cc...4f7
Himmel og hav Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Om det er to av dine venninner, så er det jo naturlig at du for det første gjengjelder tjenesten når de skal ha stort selskap, og så et par flasker god vin el. Om det er unge mennesker med dårlig råd, så betaler du dem.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 150-200 kr pr time. Anonymous poster hash: aa8cc...4f7 Betaling som proffe servitører? Er ikke det litt drøyt? https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/servitor Anonymous poster hash: 012cc...a3e
Gullunger Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 (endret) Jeg ga en flaske vin og sjokolade. Det var to venninner som hjalp meg. I ettertid hjalp jeg samme venninne i konfirmasjonen til sønnen hennes. Endret 17. april 2016 av Gullunger
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Betaling som proffe servitører? Er ikke det litt drøyt? https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/servitor Anonymous poster hash: 012cc...a3e Ja, det er vanlig å betale mer for løse timer en søndag kveld, enn for vanlige timer en arbeidsdag. Anonymous poster hash: aa8cc...4f7
Tyra79 Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Ja, det er vanlig å betale mer for løse timer en søndag kveld, enn for vanlige timer en arbeidsdag. Anonymous poster hash: aa8cc...4f7 Har hjulpet til i både konfirmasjon, dåp og bryllup til ulike venner. Har aldri falt meg inn at jeg skulle hatt betalt for dette!! Tenker heller at det er min tur å få hjelp ved en annen anledning. Nå skal to venner hjelpe til i sønnens konfirmasjon. Tenker vin og sjokolade i "betaling", og selvfølgelig takkekort.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Ja, det er vanlig å betale mer for løse timer en søndag kveld, enn for vanlige timer en arbeidsdag. Anonymous poster hash: aa8cc...4f7 Ja, om man hyrer inn servitører så er det sikkert det. Men når to venninner som til daglig er f.eks sykepleier og ingeniør skal hjelpe til på kjøkkenet, så synes jeg 200 i timen er hårreisende. Jeg hadde blitt skamfull om min venninne hadde kommet med 1000 kroner fordi jeg ryddet koldtbordet ut og inn, kjørte oppvaskmaskinen og satte på til kaffe i sønnens konfirmasjon. Anonymous poster hash: 012cc...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå