Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Mine foreldre kommer sjelden på bursdag når ungene skal feire...Nå for endte gang på rad får jeg melding av min mor om at hun er syk når vi skal feire 4 årsdag idag...Dette skjer på bursdagen til alle 3 og de blir jo skuffa..Nå har min bror fått seg dame med 2 unger og når de har bursdag da drar de begge to og er med å feirer bursdag 😕 Nå fikk hun en spydig kommentar tilbake om at hun aldri kommer og at hun alltid er syk når mine unger har bursdag men at hun feirer med unga til dama til bror min!Flere som har slike foreldre? Anonymous poster hash: 8dd45...341
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Har flere slike i familien, inkl. min far. Jeg har trukket meg unna, blir mindre skuffelser slik. Anonymous poster hash: 2632e...4d9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Jepp, rekker opp hånda. Synes i grunnen det er pinlig at det er så få fra min familie som kommer, mens svigerfamilien kommer fulltallig. Skulle ønske vi bodde lenger vekke, så jeg hadde en slags unnskyldning for at de ikke kommer. Anonymous poster hash: d6644...437
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Fikk du noe svar tilbake da? :/ Anonymous poster hash: 34d9f...8ab
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Fikk du noe svar? Hvis de ikke er interessert i å komme, får du spørre dem om der, så slipper du å invitere dem. Eller bare slutt å inviter, så unngår dere å bli skuffet Anonymous poster hash: 5aa14...369
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Pappa er slik. Når barna til kjæresten hans har bursdag drar de begge to, kjøper gaver til jul, reiser på ferie med osv. Hit kommer de aldri, vil ikke ha besøk av oss, glemmer julegaver etc. Gidder ikke ha noe særlig kontakt med dem. Anonymous poster hash: f33b0...004
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Ja jeg fikk svar...Var det at ikke vi hadde kommet i bursdag til min far den dagen han hadde bursdag + at vi aldri kom på bursdagen til min mor (hun har bursdag midt i sommerferien og vi pleier å være på ferie) 😜 Og da lar de det gå utover barnebarna! Hele svigerfamilien kom + min bror med samboer og min mormor på 90 år så heldigvis noen fra min familie også 😊 Hi Anonymous poster hash: 8dd45...341
Gjest Minnieropptatt Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Ja jeg fikk svar...Var det at ikke vi hadde kommet i bursdag til min far den dagen han hadde bursdag + at vi aldri kom på bursdagen til min mor (hun har bursdag midt i sommerferien og vi pleier å være på ferie) 😜 Og da lar de det gå utover barnebarna! Hele svigerfamilien kom + min bror med samboer og min mormor på 90 år så heldigvis noen fra min familie også 😊 Hi Anonymous poster hash: 8dd45...341 Huff, det blir så trist når hevnen går utover uskyldige. Og uansett, er det noe å hevne? Godt de andre kom da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå