Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hvor jevnt må underlaget være? Har sparklet skjøtene og skruehullene, men noen steder kan jeg kjenne at det er litt ujevnt. Skal bruke easy up non wowen tapet. Anonymous poster hash: ce508...73a
klg,2 boys now:) Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Stor sjanse for at ujevnheten vil vises etter tapeten er lagt.du har ikke til å fjerne det?ville helt klart gjort en ekstra innsats for å prøve og fjerne det
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Så slett underlag som mulig er alfa og omega når man skal tapetsere... Har brent meg på det et par ganger... Du kommer garantert til å irritere deg grønn hvis ujevnhetene synes. Ta heller og legg inn ekstra tid på å jevne ut, det vil lønne seg...😊 Anonymous poster hash: f3bce...6a8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Ok, da pusser/sparkler jeg litt til 😀 første gang jeg skal tapetsere så har lite erfaring... Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: ce508...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå