GÃ¥ til innhold

Du med asperger-barn 💖

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var barnet som baby? Noen som vil dele erfaringer? :)

Anonymous poster hash: acd0a...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig,veldig aktiv. Han kunne ikke krype eller krabbe, men veivet som en gal med armer og bein. Han kunne ikke ligge ved siden av andre babyer for å ta bilde av dem på rad. Det var andre babyer - en armlengdes avstand - min baby. Han var også veldig urolig når vi var ute på noe spesielt, som kafé. Likevel måtte jeg gå tur med ham for at han skulle sove dagtid. Noe annet var umulig. Han gulpet ekstreme mengder!

Anonymous poster hash: 12bf8...5fa

Skrevet

Rimlig normal, men han var veldig mammadalt. Flink til å leke seg for seg selv. Helsesøstrene prøvde å gjemme leker etc for å se om han fokuserte på andre ting, men han fulgte dem helt til de kom frem igjen (ekstrem fokus på enkelte ting). Det var da ikke noe som kunne tilsi at denne babyen hadde asperger. De store forskjellene så vi først litt før han ble 6.

Anonymous poster hash: cded1...4c8

Skrevet

Veldig våken og klar, fulgte med på alt og lærte fort. Tidlig ute med alt. Hun sov lite, våknet av den minste lyd. Hun var aktiv, blid og normal som baby, det eneste jeg ser i ettertid at var litt annerledes var at hun aldri var sjenert, mammadalt eller separasjonsangst.

Anonymous poster hash: ea5a9...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...