Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg er invitert i både dåp og konfirmasjon noen dager før og etter termin. Har pr i dag bare én mammakjole, og den er ikke særlig pyntet (helt enkel sort). Jeg vet jo ikke om jeg kan komme i det hele tatt, så jeg har lite lyst å bruke mye penger på en kjole som kanskje ikke blir brukt. Hvis jeg ikke har født må jeg i det minste gjøre en liten gjesteopptreden (ser formen an). Kan jeg gå i den kjedelige svarte kjolen i begge selskapene? Det er ikke de samme gjestene (bortsett fra mannen). Svart er vel litt uglesett i dåp? Hvordan kan jeg evt style den for å passe bedre til anledningen? Jeg må gå med svarte ballerinasko, ingenting annet som passer for tiden. Anonymous poster hash: be1dc...f23
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Farget sjal over skuldrene, lange øredobber, stor blomsterbrosje, silkebånd over magen, som empire stil? Det gir 2 forskjellige "looks" Anonymous poster hash: fd789...db6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 (Nesten) Alt er godkjent av klær så nærme termin. Bruk den svarte kjolen og ha på et skjerf el med farger i tillegg til smykker. En venninne kom i bryllup tre dager etter fødsel i bukse, ingen reagerte på klærne, alle var bare imponert over at hun kom. Anonymous poster hash: 02b93...9a0
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 (Nesten) Alt er godkjent av klær så nærme termin. Bruk den svarte kjolen og ha på et skjerf el med farger i tillegg til smykker. En venninne kom i bryllup tre dager etter fødsel i bukse, ingen reagerte på klærne, alle var bare imponert over at hun kom. Anonymous poster hash: 02b93...9a0
Yellow Brick Road Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Klart du kan gå i den svarte kjolen. Frisk den opp med smykker, skjerf, belte eller en lett jakke om det passer med årstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå