Gå til innhold

Høygravid og kjole til dåp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert i både dåp og konfirmasjon noen dager før og etter termin. Har pr i dag bare én mammakjole, og den er ikke særlig pyntet (helt enkel sort). Jeg vet jo ikke om jeg kan komme i det hele tatt, så jeg har lite lyst å bruke mye penger på en kjole som kanskje ikke blir brukt. Hvis jeg ikke har født må jeg i det minste gjøre en liten gjesteopptreden (ser formen an).

Kan jeg gå i den kjedelige svarte kjolen i begge selskapene? Det er ikke de samme gjestene (bortsett fra mannen). Svart er vel litt uglesett i dåp? Hvordan kan jeg evt style den for å passe bedre til anledningen? Jeg må gå med svarte ballerinasko, ingenting annet som passer for tiden.

Anonymous poster hash: be1dc...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farget sjal over skuldrene, lange øredobber,

stor blomsterbrosje, silkebånd over magen, som empire stil?

Det gir 2 forskjellige "looks" :)

Anonymous poster hash: fd789...db6
Skrevet

(Nesten) Alt er godkjent av klær så nærme termin. Bruk den svarte kjolen og ha på et skjerf el med farger i tillegg til smykker.

En venninne kom i bryllup tre dager etter fødsel i bukse, ingen reagerte på klærne, alle var bare imponert over at hun kom.

Anonymous poster hash: 02b93...9a0

Skrevet

(Nesten) Alt er godkjent av klær så nærme termin. Bruk den svarte kjolen og ha på et skjerf el med farger i tillegg til smykker.

En venninne kom i bryllup tre dager etter fødsel i bukse, ingen reagerte på klærne, alle var bare imponert over at hun kom.

Anonymous poster hash: 02b93...9a0

Skrevet

Klart du kan gå i den svarte kjolen.  Frisk den opp med smykker, skjerf, belte eller en lett jakke om det passer med årstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...