Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Han har gjort en god jobb og skulle på en bankettfest..... Skulle sitte på med noen som kjørte ned hjem. Hadde avtalt og ta et par pils og noe drikke til maten. Jeg kunne hente han kl.00.30 om han ønsket det, men han sa han kunne sitte på med en som kjørte... Så da gikk jeg til sengs og våknet av at han kom inn døren kl.04. Ikke veldig full, men han luktet alkohol og tok seg nok veldig i skinnet for å ikke virke full. Nei det ble ingen fødsel i natt, men etter mange bekymringer, vekstkontroll og det at jeg nesten ble satt i gang forrige uke bekymrer tydligvis ikke han. Så nå sitter jeg her ganske sur... Mulig jeg er kjip, men mannen skuffer meg. Føder rimelig kjapt og det er 30 minutt til sykehuset. Anonymous poster hash: be8e7...fa8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Så flott og hyggelig at mannen har hatt det bra! Jeg synes du - og mange med deg - overdriver veldig. Mulig mannen ikke kunne kjørt til sykehuset - men det finnes vel også taxi? Tenk positivt! Anonymous poster hash: bf793...0a1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Ja det finnes taxi.... men jeg er mest opptatt av å ikke ha en som lukter eller er halvfull på føden.. Anonymous poster hash: be8e7...fa8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Jeg er en av dem som mener at mannen skal holde seg fra å bli beruset rett før fødsel. Det er ikke et stort tap for ham, og jeg får spasmer av folk som mener man er en kjip kjerring fordi man setter foten ned. Hvem vil ha med en halvfull, stinkende mann på føden? Som muligvis utvikler fyllesyke mens han er der? Nei takk! Anonymous poster hash: ee5b9...041
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Jeg synes fest og én øl er innenfor. Tydelig beruset, ikke greit. Jeg hadde tre normal svangerskap og tre enkle fødsler et par dager på overtid. Så ble jeg gravid med nummer 4. På vanlig kontroll hos jordmor 4 uker før termin ble det oppdaget noe som gjorde at jeg ble sendt til sykehus for en ekstra kontroll. Lang historie kort, 30 minutter etter ankomst sykehus var ungen ute med keisersnitt og på vei til nyfødtintensiv. Mannen min rakk det med 5 minutter og var i etterkant den som passet på (selvfølgelig også personalet, men det føltes viktig at en av oss var der sammen med ham) ham da han var kritisk. Mye kan skje i graviditeter og særlig mot slutten. Det er respektløst å gå på fylla de siste ukene. Fest helt greit. Jeg forventer derimot at voksne menn kan dra på fest og samtidig holde seg edru. Ps gutten er i dag frisk og fin og nydelig, ingen senskader, vi rakk det akkurat. 1 døgn til i magen og vi ville sannsynligvis mistet ham. Jeg blir fortsatt svimmel av å tenke på det tre år etter. Anonymous poster hash: fc355...435
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Da lurer jeg på om mannen din ofte går på fest og kommer hjem kl 4 om morgenen? Dersom dette ikke er noe han gjør ofte tror jeg at jeg ville sett humoristisk på det om han for en gangs skyl Anonymous poster hash: bf793...0a1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 ops.. for en gangs skyld ble igjen ute og ble litt pussa. Uansett, ingen fødsel i natt så hva med å la det ligge? Han føler vel på det selv også om dette ikke er noe han pleier å gjøre 😃 Anonymous poster hash: bf793...0a1
*Miss Marple* Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Han har nok hatt det veldig kjekt og tatt sjansen på å ta litt flere drinker enn planlagt. Ofte kan det være lett å la seg rive med med litt alkohol innabords. Ikke veldig lurt, men heller ingen krise. Det gikk tross alt bra. Si at du er skuffet og at det var dumt gjort (det er han sikkert helt klar over selv) og gå videre. I et godt forhold er det rom for tabber så lenge man tar lærdom av dem. Lykke til med siste innspurt og ny baby.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Herre. Hvorfor være så hysterisk før termin? Og når du ikke har føda en gang i natt, hvorfor gnage på det? Ser dette temaet går igjen her inne. Mye kravstore damer. Anonymous poster hash: 3d620...227
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Det var dumt og umodent. Men så var det dette med proporsjoner. Det er ikke akkurat krise. Fortell at du ikke synes dette var noe særlig, og bli ferdig med det. Anonymous poster hash: 3b3f9...9a4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 Han har gjort en god jobb og skulle på en bankettfest..... Skulle sitte på med noen som kjørte ned hjem. Hadde avtalt og ta et par pils og noe drikke til maten. Jeg kunne hente han kl.00.30 om han ønsket det, men han sa han kunne sitte på med en som kjørte... Så da gikk jeg til sengs og våknet av at han kom inn døren kl.04. Ikke veldig full, men han luktet alkohol og tok seg nok veldig i skinnet for å ikke virke full. Nei det ble ingen fødsel i natt, men etter mange bekymringer, vekstkontroll og det at jeg nesten ble satt i gang forrige uke bekymrer tydligvis ikke han. Så nå sitter jeg her ganske sur... Mulig jeg er kjip, men mannen skuffer meg. Føder rimelig kjapt og det er 30 minutt til sykehuset. Anonymous poster hash: be8e7...fa8 Kompisen min var hallvfull på fødselen. Det er ikke en opplevelse han vil gjenta, gitt. Hovedsaklig var det veldig kjipt for ham, men det gikk nok også litt ut over kona. Den neste fødselen tror jeg ikke han drakk de siste tre mnd før termin. Anonymous poster hash: 23859...87c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 Nå er jeg heldig som har en mann som kom helt på egenhånd på at alkohol i slutten av graviditeten ikke er så lurt, og han er heller ingen som "lar seg rive med" når han ikke vil det i utgangspunkt. Jeg hadde blitt sur fordi han brøt en avtale som er viktig, ikke bare for deg, men for ham selv. For da ville jeg vært kjip, en beruset mann kommer ikke inn med meg på fødestue, hans jobb under fødsel er å støtte meg og ikke sitte hangover i en stol og vente på showets høydepunkt. Anonymous poster hash: 03b12...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå