Gå til innhold

Hvordan gråter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en filmstjerne, på en sukkersøt måte og hvor sminken er like fin etterpå. Eller blir du opphovnet, rødflekkete i huden, og med rødsprengte øyne lenge etterpå?

Anonymous poster hash: a38fd...fbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativ 2 😂

Anonymous poster hash: d8387...491

Skrevet

Alternativ 2 og mer til.

Helt forferdelig. En tåre er nok til gjøre om trynet mitt til en kjøttkake. Og det verste av alt er at jeg gråter lett. Skal ingenting til 😢

Anonymous poster hash: ed60b...859

Skrevet

Som en filmstjerne, på en sukkersøt måte og hvor sminken er like fin etterpå. Eller blir du opphovnet, rødflekkete i huden, og med rødsprengte øyne lenge etterpå?

Anonymous poster hash: a38fd...fbd

Vel, jeg verken ser eller høres ut som en filmstjerne når jeg gråter, men jeg blir heller ikke hoven, rødflekket eller rødsprengt av det.. det eneste som har skjedd et par ganger når jeg har grått mye og så sovnet er at jeg våkner med voldsomt hovne øyne.. helt vilt hovne liksom, oc det går ikke over før neste dag eller noe.. aner ikke hvorfor det blir sånn...

Anonymous poster hash: 7f272...567

Skrevet

Nr to her og. Hele ansiktet blir rødflekket, nesa knallrød og øynene hovner helt opp. Og det vises hele dagen... 😭

Anonymous poster hash: 0f443...fbe

Skrevet

Nr 2. Skikkelig ugly cry 😂

Anonymous poster hash: 83e17...02c

Skrevet

Ikke så ille faktisk

I en livskrise jeg var igjennom satt jeg hos psykologen og strigråt to ganger i uka i beste lunsjtid. Tøret så tårene og gikk på jobb igjen etterpå - kunne ikke se det spesielt godt. (eller jeg brydde meg ikke..)

Det hjalp veldig å få det ut, by the way :-)

Anonymous poster hash: 337ba...06f
Skrevet

Det varierer litt etter hvor voldsomt og lenge jeg gråter. Dersom det ikke er så veldig eller går kjapt over kan man ikke se det etterpå, imens andre ganger kliner jeg til med en skikkelig ugly cry 😉

Anonymous poster hash: 89cc0...cd2

Skrevet

Jeg er vel nærmere nr. en enn nr. to. Øynene mine blir lite røde, bare såvidt det er uten at det ser ut som om jeg har grått, og det bittelille gjør at fargen på øynene mine ser ekstra fin ut. I tillegg får jeg gjerne røde kinn, ikke flekker, men friske røde kinn.

Hvis jeg har vært ekstremt fortvilt, da hender det at øynene blir bittelitt mer rød og at nesen kan virke litt større - men da har jeg gjerne hatt krampegråt leeeenge.

Anonymous poster hash: 12666...773
Skrevet

Nr. 2. I tillegg hovner nesen noe helt sinnsykt opp.

Så om jeg føler for å gråte, må jeg egentlig gjøre det når jeg ikke skal møte mennesker de neste 24-48 timer...

Anonymous poster hash: 515f1...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...