Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hvor lenge pleier dette å vare? Har liggi mer eller mindre hele helgen:( Blir så deppa og lei. Gruer meg allerede til mandag og jobb :/ Anonymous poster hash: d9901...1fb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Ingen? Anonymous poster hash: d9901...1fb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 ingen fasit på det dessverre. Her kom kvalmen 5+1 og varte til jeg var 17 uker på vei. Var sengeliggende mer eller mindre hele tiden, spydde og vurderte abort fordi jeg var så dårlig. Tok kvalmestillende innimellom for å få i meg litt mat. Kjøp deg seabands på apoteket, drikk vann med ingefær, spis før du står opp (tørr kjeks eller lignende) og sov så mye som mulig. Anonymous poster hash: d429a...997
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Men hva sa du på jobb? Vil ikke at noen skal vite det så tidlig jeg Anonymous poster hash: d9901...1fb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Min kvalme varer enda i uke 21, begynte uke 7. Har ekstrem kvalme da og trenger ikke bli sånn for deg!! Husk å ikke bli dehydrert, da blir kvalmen bare verre(om du klarer drikke da). Ta små slurker ofte. Tygg på knekkebrød eller nøtter. Vannmelon og små biter med eple? Kjøp inn isbiter, da smaker drikke bedre... Det er helt grusomt å være kvalm. Håper det snart går over for deg 👍🏻 dersom du føler du blir dehydrert og ikke få i deg noe, ha lav terskel for å dra til lege. Han vil da ta urinprøve og se på ketoner. Mye utslag på ketoner viser at kroppen tærer på fettlagrene pga lite næring. Vær også obs på lite og mørk urin som tyder på dehydrering. Ha friske mintpastiller tilgjengelig for å ta vekk vond smak i munnen.. Klem til deg 💪🏻😘 Anonymous poster hash: e3006...c88
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Min kvalme varer enda i uke 21, begynte uke 7. Har ekstrem kvalme da og trenger ikke bli sånn for deg!! Husk å ikke bli dehydrert, da blir kvalmen bare verre(om du klarer drikke da). Ta små slurker ofte. Tygg på knekkebrød eller nøtter. Vannmelon og små biter med eple? Kjøp inn isbiter, da smaker drikke bedre... Det er helt grusomt å være kvalm. Håper det snart går over for deg 👍🏻 dersom du føler du blir dehydrert og ikke få i deg noe, ha lav terskel for å dra til lege. Han vil da ta urinprøve og se på ketoner. Mye utslag på ketoner viser at kroppen tærer på fettlagrene pga lite næring. Vær også obs på lite og mørk urin som tyder på dehydrering. Ha friske mintpastiller tilgjengelig for å ta vekk vond smak i munnen.. Klem til deg 💪🏻😘 Anonymous poster hash: e3006...c88 Forresten så er det behandling for elektrolyttforstyrrelser, dehydrering og svekket ernæringstilstand : væskebehandling på sykehus. Det har hjulpet meg i 3 omganger 🙃 Anonymous poster hash: e3006...c88
februarprins2013 Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 jeg var slik fra uke 5 til 36, jobbet hele tiden, ikke god grunn for og være hjemme pga kvalme og oppkast
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Anonymous poster hash: 46506...046
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 jeg var slik fra uke 5 til 36, jobbet hele tiden, ikke god grunn for og være hjemme pga kvalme og oppkast Du aner jo tydeligvis ikke hva du snakker om, uten at det er noe nytt... Anonymous poster hash: 03ba2...bb8
februarprins2013 Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Du aner jo tydeligvis ikke hva du snakker om, uten at det er noe nytt... Anonymous poster hash: 03ba2...bb8 gjør nok det. ferdig snakket. vet jeg har rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå