Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg gjør ikke noe mer eller annet enn jeg alltid har gjort, men jeg er så sliten! Jeg merker selv at i løpet av uker eller måneder (hvem vet hvor lang tid det tar), så kommer jeg til å få et sammenbrudd. Jeg våkner som normalt hver morgen og kommer på jobb med ny giv. I løpet av et par timer endrer mitt gode humør seg til en klump i magen, tårer i øynene, gjesping og tunge øyne. Slik er det også på fridagene mine. På kveldene har jeg lyst til å legge meg samtidig som barnet. Har begynt å få kommentarer på at jeg ser sliten ut, og det tilogmed på dager jeg føler meg fresh og pen. Kan bare tenke meg hvordan jeg ser ut de dagene jeg føler meg sliten! Hva kan jeg gjøre? Har sjekket blodprøver hos legen og alt var fint. Jeg spiser sunt og regelmessig og jogger 3-4 ganger i uken. Tar også multivitamin for å være sikker på å ikke mangle noe Anonymous poster hash: 41008...200
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Jeg gjør ikke noe mer eller annet enn jeg alltid har gjort, men jeg er så sliten! Jeg merker selv at i løpet av uker eller måneder (hvem vet hvor lang tid det tar), så kommer jeg til å få et sammenbrudd. Jeg våkner som normalt hver morgen og kommer på jobb med ny giv. I løpet av et par timer endrer mitt gode humør seg til en klump i magen, tårer i øynene, gjesping og tunge øyne. Slik er det også på fridagene mine. På kveldene har jeg lyst til å legge meg samtidig som barnet. Har begynt å få kommentarer på at jeg ser sliten ut, og det tilogmed på dager jeg føler meg fresh og pen. Kan bare tenke meg hvordan jeg ser ut de dagene jeg føler meg sliten! Hva kan jeg gjøre? Har sjekket blodprøver hos legen og alt var fint. Jeg spiser sunt og regelmessig og jogger 3-4 ganger i uken. Tar også multivitamin for å være sikker på å ikke mangle noe Anonymous poster hash: 41008...200 Sjekk stoffskifte ditt jeg har lavt stoffskifte og jeg var veldig sensetiv for lyd/lys/stress. var på gråten, frøys, gjespa dagen lang, muskel og leddsmerter, sterk mens, masse kviser, tørre øyne/press i øynene. går på medisiner nå. må det resten av livet Anonymous poster hash: d764e...994
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Jeg ba legen sjekke det, leste en del om det og mye virket likt. Ifølge legen var visst prøver på stoffskiftet, utifra blodprøver helt fine også og stoffskiftet var visst helt normalt Anonymous poster hash: 41008...200
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Sjekket legen også D-vitamin? Anonymous poster hash: c56f5...380
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Sjekket legen også D-vitamin? Anonymous poster hash: c56f5...380 Legen mener han sjekket absolutt alt og alt så fint ut Anonymous poster hash: 41008...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå