Gå til innhold

Jeg er så sliten ...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør ikke noe mer eller annet enn jeg alltid har gjort, men jeg er så sliten! Jeg merker selv at i løpet av uker eller måneder (hvem vet hvor lang tid det tar), så kommer jeg til å få et sammenbrudd. Jeg våkner som normalt hver morgen og kommer på jobb med ny giv. I løpet av et par timer endrer mitt gode humør seg til en klump i magen, tårer i øynene, gjesping og tunge øyne. Slik er det også på fridagene mine. På kveldene har jeg lyst til å legge meg samtidig som barnet. Har begynt å få kommentarer på at jeg ser sliten ut, og det tilogmed på dager jeg føler meg fresh og pen. Kan bare tenke meg hvordan jeg ser ut de dagene jeg føler meg sliten! Hva kan jeg gjøre? Har sjekket blodprøver hos legen og alt var fint. Jeg spiser sunt og regelmessig og jogger 3-4 ganger i uken. Tar også multivitamin for å være sikker på å ikke mangle noe

 

Anonymous poster hash: 41008...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke noe mer eller annet enn jeg alltid har gjort, men jeg er så sliten! Jeg merker selv at i løpet av uker eller måneder (hvem vet hvor lang tid det tar), så kommer jeg til å få et sammenbrudd. Jeg våkner som normalt hver morgen og kommer på jobb med ny giv. I løpet av et par timer endrer mitt gode humør seg til en klump i magen, tårer i øynene, gjesping og tunge øyne. Slik er det også på fridagene mine. På kveldene har jeg lyst til å legge meg samtidig som barnet. Har begynt å få kommentarer på at jeg ser sliten ut, og det tilogmed på dager jeg føler meg fresh og pen. Kan bare tenke meg hvordan jeg ser ut de dagene jeg føler meg sliten! Hva kan jeg gjøre? Har sjekket blodprøver hos legen og alt var fint. Jeg spiser sunt og regelmessig og jogger 3-4 ganger i uken. Tar også multivitamin for å være sikker på å ikke mangle noe

 

Anonymous poster hash: 41008...200

Sjekk stoffskifte ditt :) jeg har lavt stoffskifte og jeg var veldig sensetiv for lyd/lys/stress. var på gråten, frøys, gjespa dagen lang, muskel og leddsmerter, sterk mens, masse kviser, tørre øyne/press i øynene. går på medisiner nå. må det resten av livet :)

 

Anonymous poster hash: d764e...994

Skrevet

Jeg ba legen sjekke det, leste en del om det og mye virket likt. Ifølge legen var visst prøver på stoffskiftet, utifra blodprøver helt fine også og stoffskiftet var visst helt normalt

 

Anonymous poster hash: 41008...200

Skrevet

Sjekket legen også D-vitamin?



Anonymous poster hash: c56f5...380
Skrevet

 

Sjekket legen også D-vitamin?

 

Anonymous poster hash: c56f5...380

Legen mener han sjekket absolutt alt og alt så fint ut

 

Anonymous poster hash: 41008...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...