Gå til innhold

Dere med barn som har tatt mandlene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket dere de om natten? Hun er under 3 år så ble sjekket av nattevaktene på sykehus første natten og inatt hadde jeg klokken på to ganger for å se om henne.

 

Sover godt nå og har spist 5-6 skiver (uten skorper) idag, yoghurt og en del is. Bør jeg sjekke henne inatt også? Har babycall på nattbordet og rommet hennes er 5-6 meter fra mitt.

 

Anonymous poster hash: fa899...b29

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde han inne hos oss de to første nettene, men han var bare halvannet år så syns det var greit. Sjekket han ikke da,bare hadde han i senga rett ved vår

Skrevet

Hun sov sammen med meg den første uka, hun var akkurat fylt tre. Hun var også vant med å sove sammen med meg fra før,da hun var veldig plaget med pustestopp før operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...