Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Sjekket dere de om natten? Hun er under 3 år så ble sjekket av nattevaktene på sykehus første natten og inatt hadde jeg klokken på to ganger for å se om henne. Sover godt nå og har spist 5-6 skiver (uten skorper) idag, yoghurt og en del is. Bør jeg sjekke henne inatt også? Har babycall på nattbordet og rommet hennes er 5-6 meter fra mitt. Anonymous poster hash: fa899...b29
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Hadde han inne hos oss de to første nettene, men han var bare halvannet år så syns det var greit. Sjekket han ikke da,bare hadde han i senga rett ved vår
Aget Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Hun sov sammen med meg den første uka, hun var akkurat fylt tre. Hun var også vant med å sove sammen med meg fra før,da hun var veldig plaget med pustestopp før operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå