Gå til innhold

Til dere som har mistet en eller begge foreldrene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet mamma for 4 år siden, da jeg var 17. er nå siste året jeg har begynt å se skikkelig at hun faktisk er borte. savner henne mye i det siste, men lurer på: hvem prater dere med når dere savner? jeg føler meg bare masete, så sier det ikke til noen.

Anonymous poster hash: 32ffd...674
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: dddde...8bf

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: dddde...8bf

Takk :)

Anonymous poster hash: 32ffd...674

Skrevet

Prater vel ikke så mye med noen om det. Har mistet alle besteforeldrene og onkelen min også... hender selvsagt jeg snakker med barna pm at vi savner de. Spesielt når vi pynter på gravene

Anonymous poster hash: 4f177...ae7

Skrevet

Jeg har mistet begge foreldrene mine og 3 av besteforeldrene mine. Den siste besteforeldren min som lever, hr jeg neste ikke kontakt med pga ting som skjedde i barndommen.

Jeg snakker med mannen min. Og med mamma (som er død)

Altså, jeg tror ikke jeg hører henne eller noe slikt, men ligger noen ganger i sengen å snakker til henne. Ser på stjernene og innbiller meg at hun kan høre meg. Forteller henne at jeg savner henne osv.

Jeg har ikke så mange å snakke med...

Drt tok meg litt tid å skjønne at hun var borte for godt. Vi hadde ett litt turbulent forhold da hun døde, og det har jeg slitt en del med.

En stor klem til deg 😊

Anonymous poster hash: ca3a3...6ee

Skrevet

Jeg har mistet begge foreldre + storebror. Jeg finner trøst i å snakke til dem når jeg har lagt meg og fortelle dem at jeg er glad i dem og at jeg savner dem. Ellers snakker jeg også med mannen min når jeg har behov for det. Men min mor var den jeg kunne snakke med alt om og jeg merker veldig at hun er borte når jeg trenger noen å snakke med.

Anonymous poster hash: 81928...72b

Skrevet

Jeg har mistet bestevenninne for endel år siden og pappa i fjor. Det å gå til grava har gitt meg masse men ikke nok... føler også at jeg maser på andre så nå er jeg i gang med runde to hos psykolog. ... mange klemmer til deg

Anonymous poster hash: ee184...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...