Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Blir dere stive og ødelagte i kroppen etter husarbeid? Jeg har styre og ordna til bursdag i morgen og har vaska hele huset og bakt kaker i dag...Nå er jeg helt stiv i kroppen og den verker som bare det 😜 Anonymous poster hash: 15141...3b5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Jeg blir ikke stiv, me får "influensaverk" i hele kroppen Anonymous poster hash: a73cc...2a1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Ja, jeg stivner hvis jeg bruker kroppen for hardt.mspesielt hvir jeg ikke har trent jevnlig. Jevnlig trening gjør at jeg også tåler større belastning i det daglige. Men stivhet er ikke farlig, bare veldig veldig ubehagelig. Anonymous poster hash: b9f94...c1f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Ja, jeg stivner hvis jeg bruker kroppen for hardt.mspesielt hvir jeg ikke har trent jevnlig. Jevnlig trening gjør at jeg også tåler større belastning i det daglige. Men stivhet er ikke farlig, bare veldig veldig ubehagelig. Anonymous poster hash: b9f94...c1f Har nettopp fått diagnosen så kan ikke så mye om det enda...Er ikke flink til å trene så må sikkert begynne med det..Hva slags trening driver du med? Hi Anonymous poster hash: 15141...3b5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Har nettopp fått diagnosen så kan ikke så mye om det enda...Er ikke flink til å trene så må sikkert begynne med det..Hva slags trening driver du med? HiAnonymous poster hash: 15141...3b5 Styrketrening en dag i uka (kjernemusklatur) og en dag med kondisjon. I tillegg prøver jeg å være i bevegelse hver dag, f.eks ved å gå tur, sykle, leke med ungene ute etc. Dette kaller jeg ikke trening, men aktivitet Trening er kjempeviktig. Ja, det er vondt - spesielt i starten. Og det er slitsom. Men hverken smerten eller slitenheten er farlig. Og på sikt vil treningen sakte med sikkert gjøre deg sterkere og bygge deg opp:) Anonymous poster hash: b9f94...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå