Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg har to barn på 5 og 7. Det er et halvt år siden bruddet med bf. Jeg som tenkte at jeg vil være dingel en god stund og finne meg selv, har plutselig forelsket meg hodestups i en mann. Jeg kjenner på at det er tidlig - for barna, for eksen, eks-svigerfamilien, for miljøet rundt... alt for tidlig. Men jeg ønsker ikke å la han gå heller.. men så er han yngre enn meg og barnløs. Han vil sikkert ha barn (jeg har ikke turt å spørre han om det) og jeg er helt helt ferdig med barn - skal IKKE ha flere. Kanskje jeg burde lytte til alt dette praktiske rundt som virker til å ikke passe? Uff, skulle nesten ønske jeg ikke hadde møtt Han, er helt stressa og nesten deppa over å tenke på alt dette - det går jo ikke!! Anonymous poster hash: 5f42a...bcb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Jeg var i samme situasjon som deg for nesten 2 år siden. Vi har nettopp kjøpt hus sammen. Så det går Ifh til det med barn så kan det jo være du forandrer mening? Anonymous poster hash: 7eff9...d20
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Traff min nåværende mann 2 mnd etter at xen flyttet ut. Nå er vi gift og sammen på 16. året. Noen ganger skjer ting fort.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Da jeg møtte min mann, var jeg sikker på at jeg ikke skulle ha flere barn. Han var yngre enn meg og barneløs. I dag har vi et barn sammen og prøver på nr 2. Mine to fra første ekteskap er i dag 15 og 18 år. Så det går an, å ombestemme seg :-) Han sa forresten tidlig at han det var nok med de barna jeg hadde fra før, og behøvde ikke egne barn. Det var nok bare noe han sa ;-) Anonymous poster hash: d4e59...770
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Men jeg er 39 år! Så.. det blir ikke flere barn. Vet ikke helt om han skjønner det.. men, vi er veldig forelsket og han er helt nydelig! Jeg bare føler hele tiden at det er så feil og at alle vil bli veldig såret hvis jeg går videre med dette... det gir kanskje bare unødvendig utrygghet og fuss for både barn og eks og meg selv.. når det jo ikke er liv laga.. og kanskje bare en panikkreaksjon på å ha blitt singel.. men så treffer jeg han og da bare synker jeg inn i armene hans eller ler meg skakk av en av betraktningene hans eller .. ja, dere vet 😊 Anonymous poster hash: 5f42a...bcb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Men jeg er 39 år! Så.. det blir ikke flere barn. Vet ikke helt om han skjønner det.. men, vi er veldig forelsket og han er helt nydelig! Jeg bare føler hele tiden at det er så feil og at alle vil bli veldig såret hvis jeg går videre med dette... det gir kanskje bare unødvendig utrygghet og fuss for både barn og eks og meg selv.. når det jo ikke er liv laga.. og kanskje bare en panikkreaksjon på å ha blitt singel.. men så treffer jeg han og da bare synker jeg inn i armene hans eller ler meg skakk av en av betraktningene hans eller .. ja, dere vet Anonymous poster hash: 5f42a...bcb Vær helt ærlig med han at du ikke vil ha flere barn.Vil han ha barn da? Anonymous poster hash: c7d78...7e6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Vær helt ærlig med han at du ikke vil ha flere barn.Vil han ha barn da? Anonymous poster hash: c7d78...7e6 Jeg har ikke turt å tematisere det i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 5f42a...bcb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Seriøst... er det virkelig normalt å ta hensyn til ALLE andre enn en selv i kjærlighetslivet..? Hvordan har verden blitt? Og hvorfor er det så garantert at barna dine får det fælt med en ny mann i livet? Dere er forelsket! Kos dere! Snakk om ting! Kanskje han syns du er en skikkelig catch som ikke vil ha barn! Anonymous poster hash: 4405a...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå