Gå til innhold

Fuck folk som promper i heisene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom stressende inn i heisa i dag, og ble møtt av en vegg med sur eggepromp!

Stod der alene og holdt pusten, og der gikk dørene opp i etasjen over.. Inn kom DEN hunken..! Han sendte meg ett syrlig blikk og snudde ryggen til meg, og der stod vi i råtten eggelukt fire etasjer til.

Jeg var helt perpleks, og da jeg skulle gå ut så greide jeg ikke å holde meg. "Det var ikke meg.." sa jeg før dørene lukka seg. Han så bare dumt på meg 😱

Jeg er så ufattelig flau!! Omg..😱

Anonymous poster hash: 551c7...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga. den lukten fikk du en god historie - og du kan for alltid skylde på at det var luktas skyld at det aldri ble mer kontakt mellom deg og hunken :P

Anonymous poster hash: 7e3b4...c18
Skrevet

Og på festival.. Overalt stinkepromp synkront med økende promille.. Folk slipper seg ukritisk løs fordi de står i en stor folkemengde.. Jeg blir så forbanna!!

Anonymous poster hash: 46bd9...4d8

Skrevet

Kom stressende inn i heisa i dag, og ble møtt av en vegg med sur eggepromp!

Stod der alene og holdt pusten, og der gikk dørene opp i etasjen over.. Inn kom DEN hunken..! Han sendte meg ett syrlig blikk og snudde ryggen til meg, og der stod vi i råtten eggelukt fire etasjer til.

Jeg var helt perpleks, og da jeg skulle gå ut så greide jeg ikke å holde meg. "Det var ikke meg.." sa jeg før dørene lukka seg. Han så bare dumt på meg 😱

Jeg er så ufattelig flau!! Omg..😱

Anonymous poster hash: 551c7...f31

Hahaha

Jeg så nå for meg at denne mannen hadde en ikke eksisterende luktesans, og stod der og ante fred og ingen fare...

Hadde jeg vært han, hadde jeg blitt superstressa hahaha kommentaren "det var ikke meg" kan nok få han til å lure litt... Hohoho...

Anonymous poster hash: 9bfff...329

Skrevet

Enig, bor i høyblokk og ofte møtes med verdens verste lukt . Skjønner ikke hva folk tenker på, må jo skjønne at det kommer folk etter de

Anonymous poster hash: ebb38...b95

Skrevet

😂😂😂😂

Anonymous poster hash: fa2f7...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...