Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Føler det nesten har blitt en "trend"... Så fort en dame har funnet seg en ny mann, MÅ hun på død og liv ha barn med han også! Rart det blir krig mellom dine,mine og våre barn... 🌩⚡️🔥 Skulle nesten tro det er blitt obligatorisk å få barn med den ene etter den andre! 😅 Anonymous poster hash: 82c56...24d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Jeg skal ikke ha barn med min nye barn. Dette er vi enig i. Vi har vært sammen noen år og vi har kun mine barn. Anonymous poster hash: 356ff...5bc
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Eeeh, trend å få barn? Ja, man vil ha barn med den man er forelsket i! Vi mennesker er programmert sånn og det føles helt naturlig for veldig mange. Et felles barn kan ofte 'lime' sammen familien også. Enkelte tar et bevisst valg om å ikke få flere barn, selv om man har ny partner. Da bruker man prevensjon. Fiffig oppfinnelse. Alt man skal spekulere på... Anonymous poster hash: 9fa15...874
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Meg og min mann sa begge når vi ble sammen at vi ikke skulle få noe kjærlighetsbarn. Vi var begge helt ferdige med småbarn. Nå har vi fått kjørlighetsbarn=barnebarn. Jeg er så glad for at vi ikke ville ha noe barn sammen, for nå er ungene våre såpass store at selv minste er selvgående. Vi har overskudd til å skjemme bort barnebarnet. Bonusbarnebarn, men jeg føler meg og får lov til å være en skikkelig bestemor. Anonymous poster hash: b325d...658
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Eeeh, trend å få barn? Ja, man vil ha barn med den man er forelsket i! Vi mennesker er programmert sånn og det føles helt naturlig for veldig mange. Et felles barn kan ofte 'lime' sammen familien også. Enkelte tar et bevisst valg om å ikke få flere barn, selv om man har ny partner. Da bruker man prevensjon. Fiffig oppfinnelse. Alt man skal spekulere på... Anonymous poster hash: 9fa15...874 Er du bare enkel? Skjønte du ikke? Noen må ha barn med hver ny kjæreste de får. .. Anonymous poster hash: 73e03...823
Gemini77 Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Er enig i det du sier men er motsatt selv. Har ny mann og vi ønsker ikke felles barn. Jeg ønsket ikke flere barn med min eks så hvorfor skal man ønske seg flere barn pga ny mann? Det var ikke pga eksen jeg ikke ønsket flere barn, men fordi jeg følte 2 holdt i massevis og det var det antallet jeg ønsket. Bare fordi jeg fikk ny mann så føler jeg ingen behov for å starte nytt kull. Og ikke ønsker jeg det for mine barn heller, hver der bor barn her fast mens de bor i 2 hjem. Men vi har møtt på mange spørsmål om når vi skal få barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Jeg skal ikke ha barn med min nye barn. Dette er vi enig i. Vi har vært sammen noen år og vi har kun mine barn. Anonymous poster hash: 356ff...5bc Det er jeg glad for å høre Hehe... Anonymous poster hash: 010d8...2e1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Jeg ser også den samme tendensen. Er lærer, og synes mer og mer synd på de elevene som opplever at både mor og far får nye barn med stadig flere partnere. Har feks en elev der far har flere barn fra første ekteskap, far og mor mange så barn sammen, og far har nå ny samboer med flere barn fra tidligere forhold, mens mor har fått barn med to ulike nye partnere, men er nå sammen med enda en ny partner, som har barn med en annen fra før. Barnet selv er forvirret på hvor mange søsken det har, hvilke søsken det kommer til å treffe den neste uken når det skal bo hos mor (hvem er "hjemme", hvem er med sin far?). Anonymous poster hash: 1bd99...312
*Miss Marple* Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Selvsagt må man det! Følger du ikke med, eller?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Vet om ei i nabolaget her som har drevet på sånn. Et "kjærlighetsbarn" med hver nye kjæreste. Nå har hun endt opp med sju unger og ingen mann ... Anonymous poster hash: 152c9...d41
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 Er du bare enkel? Skjønte du ikke? Noen må ha barn med hver ny kjæreste de får. .. Anonymous poster hash: 73e03...823 Nei, jeg er ganske kompleks. Og ser realiteten i ting, i stedet for å dømme. Anonymous poster hash: 9fa15...874
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 Jeg har fire barn med to menn, har vært gift med nr 1 og er nå gift med nr 2. Ingen skilsmisseplaner i det hele tatt. Og nei, det var ikke noe "kjærlighetsbarn" vi fikk. Min mann har ingen barn fra før, og jeg har alltid hatt planer om 3 barn. Men rakk kun to med eksmannen før han vendte fra mønsterfamiliemann til utro og voldelig psykopat nesten over natten. Han har kuttet kontakten med barna sine rett etter jeg kastet ham ut og har fraskrevet seg foreldreretten for barna. Så nå har jeg aleneansvar for barna mine, og min mann fungerer som far for dem. Vi fikk mitt "planlagte" barn nr 3, og så kom nr 4 som en skikkelig overraskelse (var i uke 10 da jeg fant ut av jeg var gravid, prevensjonen sviktet). Alle 4 barna har kjempestor glede av hverandre, de store forguder de små, vi fungerer som kjernefamilie (første fars familie har aldri brydd seg om barna, gratulert med dagen, sendt kort, ringt eller noe etter bruddet i 2008). Forstår ikke hvorfor det er så problematisk for deg, HI. For oss er det fullstendig uproblematisk slik det er nå. Anonymous poster hash: db37a...b24
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 Vet om ei i nabolaget her som har drevet på sånn. Et "kjærlighetsbarn" med hver nye kjæreste. Nå har hun endt opp med sju unger og ingen mann ... Anonymous poster hash: 152c9...d41 😂😂😂 Anonymous poster hash: b7225...d1c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Eeeh, trend å få barn? Ja, man vil ha barn med den man er forelsket i! Vi mennesker er programmert sånn og det føles helt naturlig for veldig mange. Et felles barn kan ofte 'lime' sammen familien også. Enkelte tar et bevisst valg om å ikke få flere barn, selv om man har ny partner. Da bruker man prevensjon. Fiffig oppfinnelse. Alt man skal spekulere på... Anonymous poster hash: 9fa15...874 Men "limet" holder tydeligvis ikke så lenge hos veldig mange. Anonymous poster hash: 4bd43...79e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #15 Skrevet 17. april 2016 Vet om ei i nabolaget her som har drevet på sånn. Et "kjærlighetsbarn" med hver nye kjæreste. Nå har hun endt opp med sju unger og ingen mann ... Anonymous poster hash: 152c9...d41 Huff, ikke bra! Hehe💡 Anonymous poster hash: 82c56...24d
3 i april Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 Jeg skjønner at de får nye barn med ny partner om den nye ikke har noen barn fra før. Selv er jeg gift og vi har 3 barn sammen. Om det hadde blitt slutt så hadde jeg nok ikke giddet å fått flere barn da jeg er 35 år nå og føler at jeg har mer enn nok med 3 unger.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #17 Skrevet 17. april 2016 Nei, det må man ikke, men det man må dersom man får en partner som ikke har barn, er å ta diskusjonen tidlig slik at man vet hvilke forventninger man har. Anonymous poster hash: a6160...c13
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 Vet om ei i nabolaget her som har drevet på sånn. Et "kjærlighetsbarn" med hver nye kjæreste. Nå har hun endt opp med sju unger og ingen mann ... Anonymous poster hash: 152c9...d41 Slik som en viss ung blogger altså... Stakkars unger sier jeg! Anonymous poster hash: a6160...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå