Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Før jeg fikk barn, hadde jeg alltid 28 dager fra første dag i menstruasjonen til neste mens. (Stress fra eksamener og slikt kunne selvsagt påvirke noe.) Så har jeg siden pressa ut tre barn og nå kommer mensen til vanlig etter bare 23-24 dager og det kommer myye blod på ikke så mange dager. Har passert 40-år, og nå plutselig fikk jeg mensen etter bare 14 dager. Skjønte ikke noe. Har riktignok vært utrolig sulten, og spist dobbelt (!) så mye som vanlig, og stressa en del. Men - mitt spørsmål til dere jenter der ute - bør jeg bli nervøs? Kan det være noe galt når mensen plutselig kommer igjen etter så kort tid??? Bør jeg gå til legen? Blir veldig glad for svar/hjelp for er så redd her jeg sitter....tenker jo på kreft... Anonymous poster hash: 21e67...5e8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Jeg har nettopp lest litt om akkurat d. Forsto d sånn at dersom du har regelmessig syklus og plutselig begynner å blø mellom disse, så kan d være verdt å ta en tur til legen for en sjekk. Men det sto også at de fleste kvinner opplever det gjerne en gang iløpet av 1 år. Så d trenger absolutt ikke å være noe. Har d skjedd flere ganger? Er d lenge siden du tok celleprøve? Anonymous poster hash: b4e8f...65d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Takk for svar Tok celleprøve for kanskje ett-to år siden... Rart så fort man glemmer...Blir vel kalt inn når det er tid for det igjen? Har ikke opplevd at det går så kort tid mellom to menstruasjoner. Tenkte også plutselig på om det kan være en slags forstadie til overgangsalderen... men må innrømme at jeg kan lite om dette emnet. Anonymous poster hash: 21e67...5e8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Ja der sa du d. D kan jo hende noe sånt overgangs greier ja..du får Google litt om d, så finner du nok et svar 😉 Anonymous poster hash: b4e8f...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå