Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Vi skal flytte til andre siden av landet om en mnd's tid. Jeg tenkte og lage noe koselig til de ansatte, typ en kurv med noe godt i som de kan sette på pauserommet. Noen som har tips til hva jeg kan ha i? Jeg tenker hvertfall noe frukt, belgiske trøfler, en flaske eplemost(en lokal) osv. Men jeg trenger mange tips til hva jeg kan fylle denne kurven med Jeg skal også skrive ett kort tenkte jeg 😊 Anonymous poster hash: e052b...f03
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Hva med en god håndkrem? Anonymous poster hash: d46d5...f31
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Twist, et lys, håndkrem, kaffepose, lakris... Fint om det er noe som kan spises eller brukes opp. Anonymous poster hash: bf062...8e1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Takk for svar Vil gjerne ha flere tips HI Anonymous poster hash: e052b...f03
piranha Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Jeg har gjerne vært innom en kaffe- og tebutikk, og fått kvernet litt god kaffe og kjøpt te i løsvekt. Har da også kjøpt teklyper. Gjerne litt god sjokolade, kjeks og eplemost i tillegg. Da yngstemann sluttet i forrige barnehage på grunn av flytting, så kjøpte jeg et epletre😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå