Gå til innhold

Hvorfor kunne du ikke tenkt deg blitt sammen med en eldre mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldre: Det du definerer som "for gammel for DEG". Om det er 5-10-15-20-30-40+ alderforskjell har ingen betydning. 

Hva annet enn alderen gjør at du ikke kunne tenkt deg bli sammen med en som er "for gammel" for deg?

Anonymous poster hash: 30859...468
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi er i forskjellig fase i livet og jeg ønsker ikke å være mer gammel enn jeg faktisk er. Jeg ønsker ikke å være mer ung enn jeg er. Jeg nyter den fasen jeg er i og prøver å utnytter den så godt jeg kan. Og siden jeg ikke vil bøye meg for ham og hans fase,er det upraktisk å ha den mannen. Det er også veldig usexy om mannen later som han er 35 når han egentlig er 50. Mange menn kler sine 50 år også og de synes jeg, er sexy. Men det er bare slik at vi er i forskjellige faser og jeg nyter faktisk småbarnslivet. Jeg også forstår veldig godt at han ønsker ikke å kaste bort tida på baby når han er 50 feks. Når jeg blir 50,vil mine barn være 20 og da vil jeg reise!

Anonymous poster hash: 6d7fc...5aa

Skrevet

Jeg utelukker absolutt ikke at jeg kunne blitt ilag med en som var en god del eldre enn meg. Men ikke for gammel. Jeg har sett nok av unge spreke fantastiske damer med gamle pleietrengende menn på sykehjem. De blir voldsomt preget og stigmatisert av dette. Der de blir uglesett om de skiller seg, får en "hemmelig venn" og visner helt bort over år med menn med sterke pleiebehov og endret personlighet. Dessuten får man barn med en eldre mann skjer det ofte at man er en del uenig om hvordan oppdragelse skal foregå. Man er to vidt forskjellige generasjoner. Mange blir også fort slitne av mye unges og klarer ikke så godt våkenetter osv.

Jeg er ferdig med barn og kunne tenke meg en eldre stabil kar. Han måtte være veldig trygg på seg selv. Han kunne ikke være for rolig, må like at det skjer ting. Så måtte han ha stabile familieforhold og orden på økonomien.

Anonymous poster hash: 6d064...011

Skrevet

For meg handler det mer om kroppslig forfall. Jeg orker ikke hengeræv, hengepupper, mage, tynne bein, hengeballer og hengepikk.

Anonymous poster hash: 19a80...050

Skrevet

Fordi jeg føler meg yngre enn alderen min er, derfor passer jeg heller med en yngre mann. Og det har jeg. Mannen min er 8 år yngre, og det passer oss perfekt😍

Kler meg for alderen min, og oppfører meg heller ikke som jeg er 17 altså.

Anonymous poster hash: 04ddc...af9

Skrevet

For meg handler det mer om kroppslig forfall. Jeg orker ikke hengeræv, hengepupper, mage, tynne bein, hengeballer og hengepikk.

Hehe ;) godt tiden innhenter deg etterhvert da;)

Anonymous poster hash: 733b7...3a7

Skrevet

Hehe ;) godt tiden innhenter deg etterhvert da;) Anonymous poster hash: 733b7...3a7

Ja, grøss :)

Skrevet

Jeg må bare få slengt inn en kommentar; jeg har uten unntak bare vært sammen med folk på min egen alder, og noen minus et par år før. Nå er jeg for første gang sammen med en som er nesten 10 år eldre, og... Hallo. Jeg er endelig hjemme. Emosjonelt, seksuelt, you name it. Det har nok med person og ikke med alder å gjøre.

Anonymous poster hash: 4a378...f36

Skrevet

Ja, du sier noe der f36, at det har med person og ikke alder å gjøre. Men det er jo noe med alderen som kan gjøre et forhold på sikt vanskelig, eller?

Hi

Anonymous poster hash: 30859...468

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...