Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jenta på ni syns selv der er helt greit men moren min syns synd på henne.... Hun har fått kun nye sykler tidligere men etter at jeg ble alene med henne prøver jeg å spare inn der jeg kan. Har også kjøpt brukte ski og skøyter til både henne og meg. Alt lite/pent brukt. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 1defe...d38
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Det kunne jeg gjort ja. Selges mange fint brukte sykler. Hvis moren din syns synd i henne så kan vel hun kjøpe sykkel da...... Anonymous poster hash: dd5ec...28f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Ja, vi har kjøpt bruke sykler til ungene. Anonymous poster hash: 4ea3a...31a
Mamma_til_2 Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Ja det gjør vi frem til de er så pass store at de kan sykkle uten og bikke og kræsje samt når de kan ta vare på de! Eldste fikk fra butikk til 7 årsdagen.
Steget Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Ja, det gjør vi! Og yngste arver etter eldste igjen.
TinaK 1990 Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Nei. Men vi har 4 barn så noen arver alltid hvis de fortsatt er ok. Men nr 4 kommer ikke til å arve eldste sin sykkel....da er den nok temmelig sliten.
geitemarken Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Ja, vi kjøper brukt der vi kan. Forbruker samfunnet vi har i dag er helt vanvittig. Man trenger da virkelig ikke å kjøpe en helt ny sykkel når man kan kjøpe helt fine sykler/ski/skøyter osv brukt, dårlig råd eller ikke! Bare si til din mor at hun er gammeldags og skaper dårlige holdninger hos ditt barn for fremtiden om hun mener slikt. Da må hun være forberedt på å kunne fullt ut møblere din datters hjem med nye ting når den tid kommer 😉
TPK Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Tenker å gjøre det nå til fireåringen hvis jeg finner noe bra på Finn.
Puppen og lillemor Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Har akkurat sendt mannen avgårde etter sykkel vi fant på Finn til 3-åringen 200,- :)
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Eldste fikk ny første gang, brukt andre og tredje gang. Skal bestille ny fra butikk til mandag. Mellomste har vel fått ny 3 hjulssykkel i sin tid,så arvet han søstra si rosa før han fikk kjøpe brukt av noen vi kjente. Han får ny fra butikk på mandag. Så brukte sykler er helt ok! Og vi har ikke kjøpt brukt fordi vi må spare, men fordi de er helt suverene og gjenbruk er topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå