Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Barna mine og jeg krangler en del om dagen. Tvillingjenter på 13. De sier ofte at se harer meg og de har gjort det nesten daglig i de siste 2 uker. Før koste vi oss masse, men for ca 4 mnd siden ble alt snudd på hodet og nå er de ofre sinde på meg. Hva har jeg gjort galt i oppdragelsen? Anonymous poster hash: 94077...c50
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Puberteten heter det. De kommer nok til å hate deg periodevis i noen år. Anonymous poster hash: 634bc...688
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 De er tenåringer. Jobben deres er å protestere mot foreldrene... Anonymous poster hash: f2935...927
Gjest Sommerfuggel Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 De er tenåringer. Jobben deres er å protestere mot foreldrene... Anonymous poster hash: f2935...927 Hahaha.. Husker jeg ropte "jeg hater deg" til mamma da jeg var 14-15 år gammel. Da svarte hun bare rolig: så godt å høre, det betyr at jeg gjør jobben min og alt er som det skal".. Jeg stusset mye over den kommentaren i tiden etterpå, men etterhvert som jeg ble eldre skjønte jeg hva hun mente Hi; puberteten kommer man dessverre ikke unna. Noen av oss slipper billigere unna enn andre av våre unge håpefulle, men at de kan bli litt frekke og/eller ufine, det er (dessverre) helt normalt. Så slapp helt av
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Jeg bare skjønner ikke hvorfor de har begynt med dette nå i det siste.. De har alltid vært så greie og snille å ha med å gjøre og plutselig over natten blir de små monstere!? Anonymous poster hash: 94077...c50
Luksusdyret Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Jeg bare skjønner ikke hvorfor de har begynt med dette nå i det siste.. De har alltid vært så greie og snille å ha med å gjøre og plutselig over natten blir de små monstere!? Anonymous poster hash: 94077...c50 På samme måte som noen av de koseligste damene forvandler seg til gretne drittkjerringer omtrent på dagen når de blir gravide. Hormoner heter det
Gjest Minnieropptatt Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Jeg bare skjønner ikke hvorfor de har begynt med dette nå i det siste.. De har alltid vært så greie og snille å ha med å gjøre og plutselig over natten blir de små monstere!? Anonymous poster hash: 94077...c50 Hvordan mener du det skal skje da? Ett stygt ord i uka i 2 mnd for så å eskalere til 3? Det skjer "over natta", det er bare sånn det er
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 På samme måte som noen av de koseligste damene forvandler seg til gretne drittkjerringer omtrent på dagen når de blir gravide. Hormoner heter det Men de kan jo være hyggelig selv om de har hormoner! Jeg sa aldri til moren min at jeg hatet henne. Så utrolig tåpelig. Anonymous poster hash: 94077...c50
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Heldigvis har jeg bare gutter så jeg slipper det. Anonymous poster hash: 04c9d...2b6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Puberteten heter det. De kommer nok til å hate deg periodevis i noen år. Anonymous poster hash: 634bc...688 Tja... Moren min gjorde absolutt jobben sin og vi hadde våre konflikter. Men jeg sa aldri at jeg hatet henne. Et sånt språk har jeg aldri brukt mot noen. Anonymous poster hash: 465a9...651
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 Heldigvis har jeg bare gutter så jeg slipper det. Anonymous poster hash: 04c9d...2b6 Ja de slutter bare å dele ting med deg og ringer aldri Anonymous poster hash: 232eb...604
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 Men de kan jo være hyggelig selv om de har hormoner! Jeg sa aldri til moren min at jeg hatet henne. Så utrolig tåpelig. Anonymous poster hash: 94077...c50 Hvis du mener det, har du vel feilet et sted i oppdragelsen. Eller så har de sterkere meninger enn det du har. Kanskje din mor og far var mye strengere enn deg. Eller, mulig det kan være slik at vi er forskjellige. Noen liker å klatre i fjellet, mens avkommet deres ikke takler høyder. Anonymous poster hash: 40dc2...cf1
Pobie Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 Synes ikke man skal ha lov til å være ondsinnet og slem bare fordi man er tenåring og har hormoner. Jeg sa aldri noe stygt til foreldrene mine for det var ikke lov og jeg visste at jeg hadde fått skjenn hvis jeg hadde gjort noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Ja de slutter bare å dele ting med deg og ringer aldri Anonymous poster hash: 232eb...604 Haha, enig😂 Pyton med kondomer som popper opp i vaskemaskin(fra 12 års alder her i gården), laaaange dorunder.. og aldri ringer.. Anonymous poster hash: 3b7de...7b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #15 Skrevet 16. april 2016 Tja... Moren min gjorde absolutt jobben sin og vi hadde våre konflikter. Men jeg sa aldri at jeg hatet henne. Et sånt språk har jeg aldri brukt mot noen. Anonymous poster hash: 465a9...651 Har du spurt moren din om det? Mange tror de var rene englebarn, mens virkeligheten var en helt annen. Anonymous poster hash: 5c888...6e5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #16 Skrevet 16. april 2016 Men de kan jo være hyggelig selv om de har hormoner! Jeg sa aldri til moren min at jeg hatet henne. Så utrolig tåpelig. Anonymous poster hash: 94077...c50 Det kan lett ha med forskjellige personligheter å gjøre også. Jeg kranglet daglig, viste motstand konstant fra 13 år. Jeg likte ikke det de likte, verken hobbyer, mat eller annet. Hun kalte meg et ludder i sinne en gang, jeg var 15, jeg var jomfru og bare lo av henne. Var jomfru i 2 år etter også. Hvorfor måtte hun si det? Fordi jeg ble kjørt hjem og ga kompisen en klem som takk for turen. Selv fikk hun "lausunge" på 60-tallet som tenåring..(ONS) Forsto hun var litt "tett" i pappen i blant(det er hun forsåvidt enda, vokser ikke slikt av seg!). Min venninne er rolig og avbalansert, helt lik sin rolig og stille mor. De har aldri kranglet. Jeg har kanskje kranglet med henne en gang i ungdommen, men aldri høylytt bråk. Hard diskusjon er vel det verste😂😂 Anonymous poster hash: 3b7de...7b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #17 Skrevet 16. april 2016 Har du spurt moren din om det? Mange tror de var rene englebarn, mens virkeligheten var en helt annen. Anonymous poster hash: 5c888...6e5 Spurt moren min??? Jeg har da egen hjerne og hukommelse og er ikke tilbakestående, så jeg vet at jeg aldri har sagt noe sånt til henne. Jeg skriver heller ikke at jeg var et englebarn, aner ikke hvor du tok det fra. Tvert imot skrev jeg at vi hadde våre konflikter. Anonymous poster hash: 465a9...651
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #18 Skrevet 16. april 2016 Om du har feilet eller ikke aner jeg ikke, veldig vanskelig å si om du eller de er kjernen til konflikter osv. Jeg for min del opplevdes nok av min mor som veldig snill og grei i den alderen, men det kom av manglende trygghet til å "rase" og kjefte. Så, kanskje ikke du har gjort noe feil, kanskje du tvert imot har barn som er så trygge på deg at de tørr å krangle med deg? Anonymous poster hash: 1fca8...d69
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #19 Skrevet 16. april 2016 Om du har feilet eller ikke aner jeg ikke, veldig vanskelig å si om du eller de er kjernen til konflikter osv. Jeg for min del opplevdes nok av min mor som veldig snill og grei i den alderen, men det kom av manglende trygghet til å "rase" og kjefte. Så, kanskje ikke du har gjort noe feil, kanskje du tvert imot har barn som er så trygge på deg at de tørr å krangle med deg? Anonymous poster hash: 1fca8...d69 Man føler seg ikke vellykket akkurat da... Anonymous poster hash: 94077...c50
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #20 Skrevet 16. april 2016 Det verste jeg sa til min mor var "Jeg er så lei av deg og det maset ditt!" Da svarte hun "Tenk hvis jeg dør i natt! Da kan du angre resten av livet på det du sa!" Jeg var livredd for at hun skulle dø.. Skulle ønske jeg kunne si til min mor at jeg hatet henne, og at hun på tross av det elsket meg. Anonymous poster hash: 03c8e...0c2
Elsker livet Skrevet 16. april 2016 #21 Skrevet 16. april 2016 Synes ikke man skal ha lov til å være ondsinnet og slem bare fordi man er tenåring og har hormoner. Jeg sa aldri noe stygt til foreldrene mine for det var ikke lov og jeg visste at jeg hadde fått skjenn hvis jeg hadde gjort noe slikt. Det er ikke alltid man bryr seg om ting er lov eller man får skjenn. Husker selv da jeg var opprørsk at skjenn bare var deilig, da visste jeg at jeg hadde provosert dem, akkurat det som var målet. Å skjente de fikk de slengt i seg noe enda styggere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå