Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Har holdt meg unna røyk i nesten 3 mnd, og nå tok jeg en røyk.. Angrer veldig, men har likevel lyst på mer røyk. Er så dumt, jeg vet det.. Vil ikke begynne igjen, når jeg har klart å holde meg så lenge. Måtte bare fortelle, vil ikke fortelle mannen, han er så stolt av at jeg klarer det.. Anonymous poster hash: ffb10...1df
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Har holdt meg unna røyk i nesten 3 mnd, og nå tok jeg en røyk.. Angrer veldig, men har likevel lyst på mer røyk. Er så dumt, jeg vet det.. Vil ikke begynne igjen, når jeg har klart å holde meg så lenge. Måtte bare fortelle, vil ikke fortelle mannen, han er så stolt av at jeg klarer det.. Anonymous poster hash: ffb10...1df Håper ikke du er gravid.., Anonymous poster hash: 2fe0f...809
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Det er jeg ikke HI Anonymous poster hash: ffb10...1df
Gjest Stjerneklart Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Noen ganger mislykkes man litt, men det betyr ikke at du skal gi opp. Du har klart 3 måneder uten, det er det mange som ikke klarer. Vær stolt og fortsett slik du gjorde før den ene røyken. Om du velger å ikke fortelle det til mannen, så kan vel kanskje det at han er så stolt være en motivasjon for å ikke skuffe han. Du kan ikke fortsette å smugrøyke og lyve til mannen din. Glem at denne ene gangen skjedde og hold deg røykfri fra nå av. Jeg heier på deg!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Noen ganger mislykkes man litt, men det betyr ikke at du skal gi opp. Du har klart 3 måneder uten, det er det mange som ikke klarer. Vær stolt og fortsett slik du gjorde før den ene røyken. Om du velger å ikke fortelle det til mannen, så kan vel kanskje det at han er så stolt være en motivasjon for å ikke skuffe han. Du kan ikke fortsette å smugrøyke og lyve til mannen din. Glem at denne ene gangen skjedde og hold deg røykfri fra nå av. Jeg heier på deg! Tusen takk! <3 Anonymous poster hash: ffb10...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå