Gå til innhold

Hvor mange cm er dere rett over rumpa og navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor høye er dere?

Er venninne av meg bruker Small i trenings-tights, mens jeg må ha L. Vi er ikke SÅ stor i differansen på kg, kanskje 5-6 kg.

Kan ikke fatte at jeg har så stor rumpe??

Ei på jobben har ganske lik rumpe som meg, og har også Small i tights. Fatter ikke?!

Synes jeg ser smalere ut enn jeg kanskje er, jeg vet ikke. Hvertfall hjemme i speilet.

Mens andre ganger ser jeg jo at jeg er rimelig stor over rumpa.

Jeg er 102,5 cm rett over rumpesprekken, og 86,5 cm rett oppå navlen. (Har gått ned 6,5 cm på rumpa og 10,5 cm rundt magen). Likevel føler jeg ikke det..

Jeg er ellers 68 kg og 1,65 høy.

(Har aldri stilt et sånt spm her inne før, men jeg blir så usikker, selv om jeg egentlig begynner å bli fornøyd).

Er 35 år og bør ikke bry meg om sånne småting, men jeg undrer litt...)

Anonymous poster hash: 5005d...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpes, hvor målte du?? Jeg er nemlig 102 cm både rett over rumpesprekken OG rett over navelen  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

Jeg bruker M/L i klær. Mest L nå etter svangerskapet, prøver å gå ned igjen! Men herremin, over en meter rundt magen. Jaja, der røyk det kakestykket jeg skulle spise senere. 

Anonymous poster hash: cb559...733
Skrevet

G

Å hjelpes, hvor målte du?? Jeg er nemlig 102 cm både rett over rumpesprekken OG rett over navelen  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

Jeg bruker M/L i klær. Mest L nå etter svangerskapet, prøver å gå ned igjen! Men herremin, over en meter rundt magen. Jaja, der røyk det kakestykket jeg skulle spise senere. 

Glemte å skrive at jeg er 162 høy og veier 65 kg. 

Skrevet

Jeg er 106!! over rumpa og 78 rett over navelen. Omtrent samme vekt og høyde som HI.

Anonymous poster hash: 0ae6f...0ee
Skrevet

Jeg er veldig tynn, 59kg på 178 cm.

Er 101 cm akkurat over rumpesprekken (jeg har ikke så mye rompe, men brede hofter, rompa mi er nærmere knærne for å si det sånn :P ) og 62 cm rett over navelen. Meget uproporsjonalt mao.. Jeg har ikke sjans til å få på meg xs i noen som helst form for bukse, men må ha xs i skjørt for at det skal sitte pent i livet (de må være løse over hoftene for å passe i xs).

Jeg er i tillegg nesten 100cm over brystet, så jeg har det skikkelig moro når jeg skal finne klær 😂

Anonymous poster hash: 55726...4d5

Skrevet

Å hjelpes, hvor målte du?? Jeg er nemlig 102 cm både rett over rumpesprekken OG rett over navelen :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Har du ikke midje?

Anonymous poster hash: 5eac6...20c

Skrevet

161 cm lang.

86 cm på det bredeste over rumpa og 63 cm rundt midjen.

Bruker XS/S.

Anonymous poster hash: 592ff...657

Skrevet

Takk for svar:)

Kos deg med kakaestykket, det er jo lørdag!;)

Flere?

Hi

Anonymous poster hash: 5005d...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...