Juks Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Vi er skrudd sammen ulikt, jeg er handlekraftig der og da mens han holder seg i bakgrunnen og må gjøre nøye vurderinger på alt! I visse situasjoner og prosjekter på hjemmebane er hans egenskaper nyttige men det resulterer ofte i en negativ holding på hvordan det skal gjøres slik at ting utsettes i månedsvis . Et eksempel er vindu som skal skiftes i huset, han og jeg har skiftet vinduer i huset sammen tidligere men nå er det mye fram og tilbake og har vært utsatt i to år, vinduet er innkjøpt og det er ikke noe andre utfordringer som gjør at det stopper opp. Jeg greier ikke å gjøre det allene. Har sagt at vi kan leie inn noen til å skifte men da er det mye negativt med det også. Det er jeg som utfører vanlig/ enkel vedlikehold på huset , kjenner at jeg blir sliten av dette. Var sur på han i dag da jeg prøver å finne enklere løsninger på det som skal gjøres men han ønsker ikke bidra for at det skal løses til det beste for oss alle.
Mamma_til_2 Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Skjønnet deg men Vær litt handlekraftig og ring en håndverker og få vinduet på plass, ikke spør mannen bare gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå