Gå til innhold

Flyttet fra kjæresten..angrer..tror jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet fra samboer for 2 uker siden...det har gått fryktelig opp og ned siste 6 mnd..fant ut at dette skyldes PMDS rett før jeg flyttet, og derfor mye min skyld alt tullet som har vært og ikke samboers som jeg skyldte på. Men da hadde jeg allerede skrivd kontrakt og begynt å pakke sakene..og endte da med å flytte, fordi jeg var inne i den dårlige perioden som kommer hver måned med pmds.

Det var helt jævlig å flytte og aldri hatt det så vondt I hele mitt liv, og disse 14 dagene har vært uutholdelige, tenker på han hele tiden, savner han sykt, alt vi hadde sammen og hadde planlagt... Hvis jeg ser han liker noen andre jenters Facebook innlegg begynner jeg å gråte for det gjør så vondt...

Vi har begge barn, en på 2 og 3 år.. og vi har bare vært sammen i 2 år. Skal sies at vi flyttet inn med hverandre med en gang, men flyttet fra hverandre igjen (da pga andre ting, at vi ikke kjente hverandre godt nok og klarte ikke kommunisere), men det har vi lært oss oss og flyttet sammen igjen i fjor høst. Ting er helt supert 3 uker I måneden og i 1 uke er det helt ræva, da er jeg en helt annen person rett og slett og tenker på en helt annen måte og mannen kan bare drite og dra...

Angrer jeg bare fordi jeg nå er alene og det er ren kjærlighetssorg og sjalusi over at han kanskje snart går videre??? Eller vil jeg egentlig ikke være fra han?? Dette er ikke noe noen kan gi meg svaret på, men råd og andres synspunkter setter jeg pris på...

Ikke en gang sikkert at han vil mer heller for det helvetet jeg har latt han gå gjennom.. Han har jo ommøblert hele huset I løpet av disse 14 dagene også

Anonymous poster hash: ef1e7...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal oppsøke hjelp for å få kontroll på deg selv og egne følelser før du tenker på forhold eller prøve med eksen.

Uansett diagnose, ingen mennesker fortjener å bli behandlet dårlig.

Hvordan er det med barnet ditt når du er så ustabil?

Kjenner jeg bekymrer meg mer for det.

Anonymous poster hash: 1d9e5...0e9

Skrevet

Tror du burde snakke med legen om dette det er absolutt ikke normalt med så store svingninger. Greit filmene skal ha det til at vi blir noen morderiske ustabile vesen 1 uke i månden, men folk flest går ikke helt av hengslene.

Vil tro du har litt for mye av noen hormoner. Så kan du heller prøve på nytt når du ikke er i hormonenes makt.

Anonymous poster hash: 16198...c1a

Skrevet

Tror du skal oppsøke hjelp for å få kontroll på deg selv og egne følelser før du tenker på forhold eller prøve med eksen.

Uansett diagnose, ingen mennesker fortjener å bli behandlet dårlig.

Hvordan er det med barnet ditt når du er så ustabil?

Kjenner jeg bekymrer meg mer for det.

Anonymous poster hash: 1d9e5...0e9

Du har nok rett i at det er en del ting som bør finnes ut av. Problemet er at jeg har svært få jeg klarer prate med om problemet, han er den eneste. Og hvordan jeg skal klare åpne meg for en psykolog eller lignende...men vet jeg må, ellers får jeg det ikke bedre.

Størstw grunnen til at jeg ikke allerede har vært og banket på døra for å flytte tilbake er på grunn av barna involvert. De har vært skånet for krangling og ikke merket noe til forholdene. Barnet mitt har det helt fint. Men de begynner nå og bli såpass store at de forstår og husker ting på en annen måte, og fortjener stabilitet.

Skrevet

Du har nok rett i at det er en del ting som bør finnes ut av. Problemet er at jeg har svært få jeg klarer prate med om problemet, han er den eneste. Og hvordan jeg skal klare åpne meg for en psykolog eller lignende...men vet jeg må, ellers får jeg det ikke bedre.

Størstw grunnen til at jeg ikke allerede har vært og banket på døra for å flytte tilbake er på grunn av barna involvert. De har vært skånet for krangling og ikke merket noe til forholdene. Barnet mitt har det helt fint. Men de begynner nå og bli såpass store at de forstår og husker ting på en annen måte, og fortjener stabilitet.

Du må starte med fastlegen og be om hjelp. Det er et skritt i riktig retning for å få kontroll. Bare du som kan ta dette skrittet.

Alle inklusive deg lider slik det er nå. Det er jo tullete at du skal ha det slik når det er hjelp å få.

Anonymous poster hash: 7cd97...c66

Skrevet

Tror du burde snakke med legen om dette det er absolutt ikke normalt med så store svingninger. Greit filmene skal ha det til at vi blir noen morderiske ustabile vesen 1 uke i månden, men folk flest går ikke helt av hengslene.

Vil tro du har litt for mye av noen hormoner. Så kan du heller prøve på nytt når du ikke er i hormonenes makt.

Anonymous poster hash: 16198...c1a

Nei det er ikke normalt, 5-8 prosent av kvinner opplever denne mer alvorlige formen for det som til vanlig omtales som pms. Mange får arbeids- og livstuasjon ødelagt pga det.

Det er noe man må leve med, men kan få medisiner mot for å bedre. Man må gjenom 2 måneder utredning før medisiner utskrives..der er jeg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...