Gå til innhold

Tina (ønskemamma i headingen over her)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner henne ikke fra annet enn bloggen, men fy flate så inderlig jeg håper at hun endelig lykkes! 

Heier på Ønskemamma, og unner henne så inderlig å få oppfylt det høyeste ønsket. 

Anonymous poster hash: b946b...1eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Og for en kul og inderlig snill og god dame det virker som at hun er! Ble skikkelig rørt av påskeegg-jakten hun laget for nabobarna :)

Anonymous poster hash: 92c21...4e6

Skrevet

Enig i at hun virker god og snill og alt det der, men hun er på grensen til desperat. Det er sært å omtale seg selv i tredjeperson og være så inni hampen fokusert på dette å bli gravid. Unner henne alt godt men noen ganger er det ikke meningen at det man ønsker og håper aller mest skal gå i oppfyllelse...

Anonymous poster hash: fce6c...99b

Skrevet

Enig i at hun virker god og snill og alt det der, men hun er på grensen til desperat. Det er sært å omtale seg selv i tredjeperson og være så inni hampen fokusert på dette å bli gravid. Unner henne alt godt men noen ganger er det ikke meningen at det man ønsker og håper aller mest skal gå i oppfyllelse...

Det å omtale seg selvbi tredjeperson er en egen sjargong i bloggverden. Det samme gjorde feks Emmeline, og flere andre.

Og dette her med at det ikke er meningen.. Det tror jeg bare ikke på. Så det var meningen at du skulle få barn, men ikke hun? Det er meningen at barn i Afrika sulter?

Skrevet

Jeg kom bare inn på en blogg fra 2014, vet ikke om det er henne dere snakker om? Men ser sånn ut...

Noen som vet om det har gått bra? Har hun fått barn nå?

Jeg håper det :)

Anonymous poster hash: a4d9b...519

Skrevet

Jeg kom bare inn på en blogg fra 2014, vet ikke om det er henne dere snakker om? Men ser sånn ut...

Kanskje det er en gammel blogg? For hun blogger enda under navnet ønskemamma. Hun er ikke gravid enda dessverre, men sist jeg så så hadde hun ikke gitt og skulle prøve andre metoder.

Håper så inderlig hun får oppleve det❤️

Anonymous poster hash: cd46a...30a

Skrevet

For noe bullshit

Anonymous poster hash: 9a68e...910

Skrevet

Tina var psykologen min.. Syns hun er veldig spesiell og byttet veldig fort :) glad for det kan du si etter jeg leste bloggen. Var håpløst å snakke med henne om fødselsdepresjon

Anonymous poster hash: aae35...a04

Skrevet

http://www.onskemamma.no

Hun blogget senest i dag:) ikke gravid ennå dessverre.

Skrevet

Er det hun som driver å tigger penger til prøverørsforsøkene?

Anonymous poster hash: fdd98...c09
Skrevet

Nja, hun har ikke direkte tigget penger av det jeg har sett, i alle fall. Mener å huske at hun fikk noe penger, men at det var folk som hadde spurt etter kontonummeret hennes selv.

Håper det lykkes for henne. Kan virke som om eggdonasjon er den beste sjansen hun har...

Anonymous poster hash: 2508b...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...