Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Usj, hva er det for ett spørsmål? Det spurte mannen min meg om istad når jeg gikk opp med baby på 6mnd og 2 åringen i full aktivitet. Så la han seg til og sove igjen. Anonymous poster hash: f6832...44b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Da er det vel din tur til å sove i morgen da Anonymous poster hash: c5550...49d
Gjest Stjerneklart Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Når de våkner i morgen gir du mannen et spark i rumpa så han ruller ut av senga, også sier du bare "Jasså, du vil stå opp allerede?"
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Nettopp idag bestemte sønnen min at nå var d ikke å sove lenge🙈 Glad pappaen var først opp, siden han skulle på jobb. Bytte imorgen da😄 Det får du sørge for å😉 Anonymous poster hash: ec9d8...85a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Usj, hva er det for ett spørsmål? Det spurte mannen min meg om istad når jeg gikk opp med baby på 6mnd og 2 åringen i full aktivitet. Så la han seg til og sove igjen. Anonymous poster hash: f6832...44b 6.30 er jo nesten seint! Kan jo hende han ikke var klar i toppen hvis han var trøtt da. Anonymous poster hash: 40fb2...f44
skinnfilla Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Var vel et forsøk på å være morsom,kanskje ? Absolutt ikke rett tid for humor😂 Mannen kom for å legge seg halv ett i natt og jeg og baby lå våkne. Sviskene som slo inn😂😖 Hans kommentar: jøss ,er du våken ennå? Haha! Jada ,vi hadde sengefest til halv tre i natt. Hun har nemlig lært å hyyyyle og det kjempehøyt! Veldig moro🙄🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå