Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Hei, har siden forrige fødsel (4 år siden) hatt noe løs hud rundt endetarmsåpningen, men det har ikke plaget meg noe. Er nå snart 30 uker på vei og merker at hele underlivet hovner opp, og har i det siste opplevd at det er vanskelig å få tørket seg godt nok bak, og at det kan bli sårt. jeg har selvsagt tatt frem håndspeilet og kikket der nede, og kan se at når jeg sitter på huk blir denne løse huden også hoven og ser ut som det blir til en liten "lilla" kul som forsvinner når jeg reiser meg opp.. Har også opplevd i natt at selv om jeg dusjet før leggetid i går, var det rester eller jeg har lekket bittelitt avføring, merket det da jeg tørket meg nå nettopp at det ble litt brunt på papiret.. Skal selvsagt bestille en legetime på mandag, men ville bare høre om noen hadde noen erfaringer? Jeg er redd for at hele baken skal revne / få prolaps i tarmen under fødsel.. Google er ikke din venn hvis man søker "analprolaps" huff og huff.. Anonymous poster hash: 6e488...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå