Gå til innhold

Utrolig spesielt at både mammatilmichelle, CBE og VP...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som er ca halvveis i svangerskapene sine har ikke-eksisterende mager. Er dette en vanlig halvveis fullgått mage?

Anonymous poster hash: 078d9...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VP har jo pressa ut sin siden hun var 12 uker, men CBE har andre planer, tydeligvis. Håper bare ikke det blir noen retursjering av gravidemager denne gangen..

Anonymous poster hash: bae62...758

Skrevet

Er det damer som leser bloggen til CBE her. Alle skriver jo de ikke vil gi henne flere klikk fordi hun har lurt og løyet.

Det er forresten mulig å ikke få mage for vanlig dødelige.

Min venninne som er naturlig slank, aldri trener eller har slanket seg så ut som CBE både under og etter svangerskapet. Noen damer er freak of nature. Ikke vanlig men det forekommer.

Skjønner ikke hvorfor damer blir så sinte fordi magen ikke vises. 🙊

Kan noen utdype hvorfor det provoserer slik?

Anonymous poster hash: 69f83...43c

Skrevet

Så disse bloggkuene er gravide samtidig? Veterinæren må ha hatt en travel tid.

Skrevet

Man skulle tro at voksne damer som har gått gravide flere ganger,vet at svangerskap og mager er forskjellige.

Med nr 1 var jeg som CBE under og etter graviditet,men med nr 2 ble jeg enorm,så ut som jeg ventet trillinger,og magen ble helt ødelagt.

Anonymous poster hash: ffb9a...439

Skrevet

...som er ca halvveis i svangerskapene sine har ikke-eksisterende mager. Er dette en vanlig halvveis fullgått mage?

Anonymous poster hash: 078d9...9b3

Jeg er halvveis nå med barn to og har heller ikke mage nå. Slank. Tror ikke det er helt uvanlig, det er som om jeg bærer barn innover i kroppen.

Anonymous poster hash: fa434...62f

Skrevet

Man bærer da babyene forskjellig. Fotballfrue er da så trent at magemusklene hennes bidrar litt til tight mage. Var ei fitnessdame i usa som fødte for litt siden som så sånn ut også. Jeg og ei veninne er like slanke, hun bærer sine barn langt inn og jeg får enorme mager , men legger kun på meg der. Meg som 5-6 mnd på vei så ut som henne på termindagen. Slik har det vært i alle graviditetene våres. Men mamman til michelle og Vp vil jo bli normalt store tror jeg. Mens FF vil ha nokså liten hele graviditeten. Nelia var jo heller ikke så stor vel? Normal baby men var vel kun litt over 3000 gram?

Anonymous poster hash: 8225f...63a

Skrevet

Jeg er halvveis i svangerskapet og har ikke mage. Men så er jeg mange kg mer enn disse jentene.

Anonymous poster hash: 6ff42...9ba

Skrevet

😂

Skrevet

😂😂😂😂😂

Og jeg gir dem ikke et klikk🍷

Anonymous poster hash: 3961c...dfe

Skrevet

Du kommentaren så negativt overalt

Anonymous poster hash: aa636...5c9

Skrevet

Man bærer da babyene forskjellig. Fotballfrue er da så trent at magemusklene hennes bidrar litt til tight mage. Var ei fitnessdame i usa som fødte for litt siden som så sånn ut også. Jeg og ei veninne er like slanke, hun bærer sine barn langt inn og jeg får enorme mager , men legger kun på meg der. Meg som 5-6 mnd på vei så ut som henne på termindagen. Slik har det vært i alle graviditetene våres. Men mamman til michelle og Vp vil jo bli normalt store tror jeg. Mens FF vil ha nokså liten hele graviditeten. Nelia var jo heller ikke så stor vel? Normal baby men var vel kun litt over 3000 gram?

Nei, stramme magemuskler bidrar ingenting. Det er utelukkende høyden som bidrar.

Jeg er lav med stramme magemuskler, men bærer ut.

Anonymous poster hash: 06a4f...54d

Skrevet

Nei, stramme magemuskler bidrar ingenting. Det er utelukkende høyden som bidrar.

Jeg er lav med stramme magemuskler, men bærer ut.

Anonymous poster hash: 06a4f...54d

Ikke høyde men lengde på overkropp.

Min venninne som ikke hadde mage er bare 1.68 men ganske lang overkropp da.

Jeg er 1.71 og overkroppen er ikke kjempe lang (jeg har unaturlig lange bein) og jeg bar veldig ut.

I tillegg er det andre faktorer. Svai rygg kan også gi en illusjon av større mage.

Anonymous poster hash: 69f83...43c

Skrevet

Jeg er ganske liten 165 cm og ca 50 kg, vanlig aktiv, men ikke trent. I andre graviditet fortalte jeg ingen bekjente før uke 17-18 og da kunne jeg passe alle mine vanlige klær og hadde ikke noe særlig mage.

Anonymous poster hash: 78ced...573

Skrevet

Jeg er 27 uker, ikke synlig mage. Dette er 3. Gang jeg er gravd, aldri fått mage. Når jeg er på mitt største kan jeg se halvfet ut, men ingen kan dessverre se at jeg er gravid. Dette er litt trist egentlig. Når jeg har mensen og rier har jeg veldig vondt i korsryggen, ikke i magen. Kanskje jeg bærer babyene veldig langt mot ryggen, eller kanskje livmor er lang og ikke rundt? Jeg aner ikke. Babyene har vært så storsom de skal være Mtp hvor langt jeg hadde kommet. Jeg var fks 168 cm og 69 kg da jeg fødte til termin, så ikke spesielt tjukk heller,mvar ikke kroppsfettet som skjuler gravidmagen heller. Baby var 3400g

Anonymous poster hash: bef20...d91

Skrevet

Hun var ganske så langt under 3000 gram

Anonymous poster hash: a89ae...41c

Skrevet

VP tror hun har enorm mage, mens den i realiteten knapt synes, men hun gjør alt hun kan for å få den til å se stor ut da. Det har hun gjort fra uke 12.

Skrevet

Bildene kan være tatt for mange uker siden. Det er ikke sikkert bildene er tatt i den uka selv om de skriver det. Disse kan hvordan man skal ta bilder i forhold til vinkler og lys slik at man blir slankes mulig.

De fleste bilder blir også redigert! Ff hadde myyye større mage i det virkelige liv sist svangerskap enn det som viste på bilder.

Dumt disse damene er forbilder for mange unge.

Anonymous poster hash: d6d5c...426

Skrevet

VP tror hun har enorm mage, mens den i realiteten knapt synes, men hun gjør alt hun kan for å få den til å se stor ut da. Det har hun gjort fra uke 12.

Enig. Det er virkelig bare pinlig å se på. Noen eier ikke antenner.

Anonymous poster hash: 63e6e...42b

Skrevet

Bildene kan være tatt for mange uker siden. Det er ikke sikkert bildene er tatt i den uka selv om de skriver det. Disse kan hvordan man skal ta bilder i forhold til vinkler og lys slik at man blir slankes mulig.

De fleste bilder blir også redigert! Ff hadde myyye større mage i det virkelige liv sist svangerskap enn det som viste på bilder.

Dumt disse damene er forbilder for mange unge.

Anonymous poster hash: d6d5c...426

Nå er det bare Fotballfrue av de tre som VIL ha liten mage.

Skrevet

Jeg var veldig veltrent i første svangerskap, hadde så mye magemuskler at de klarte ikke å kjenne hvor livmoren var på kontroller. Men jeg er lav, og bærer virkelig alt på utsiden, så det så ut som det var 5 babyer der inne. Og babyen veide 4 kg, morkaka var veldig stor, og jeg hadde mye fostervann. Magen ble jo ødelagt med både heng og delte magemuskler.

I neste svangerskap så kommenterte alle hvor stor jeg var, syntes jeg var liten jeg, siden jeg var mye mindre enn med første. Jeg har veldig svai rygg, så da ser jo magen litt større ut og.

Anonymous poster hash: ebd91...880
Skrevet

Ååå, du prøver så hardt så hardt. Er nå litt nusselig og

Anonymous poster hash: 8f931...2a5

Skrevet

Ååå, du prøver så hardt så hardt. Er nå litt nusselig og

Anonymous poster hash: 8f931...2a5

Det var et uvanlig dårlig forsøk på hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 4eef0...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...