Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 27 uker på vei, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har spist 5 tyggetabletter med graviscon nå (skal egentlig kun ta Max tre om gangen men det virket jo ikke) sitter rett opp men det Brenner i lunger og hjerne og i halsen og kommer mye grønn guffe i munnen, så hjalp visst ikke med 5 heller. Tørr ikke ta fler nå... Jeg tror jeg dør snart. Hjelp. Nå er kl mye, fredags kveld, og jeg er alene med mitt sovende barn i natt, så kan ikke akkurat ta meg en tur ut for å kjøpe noe, ikke har jeg lappen heller. De jeg kjenner som bor i nærheten, har grunnet det er helg, drukket alkohol,mså de kan ikke dra på kjøretur de heller. Hva kan jeg gjøre? Har ikke noe melkeprodukter eller lovehearts her (hørt det kan hjelpe). Noen som vet hva som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 9c3a2...8d2
Lille krøll Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Å ligge på høyre side. Da "renner" magesyren ut i tarmen isteden for å bli liggende i magesekken og presses oppover. Ev bygge slik at du ligger på høyre side men hode mye høyere enn rumpa. Håper det blir bedre. For meg hjalp det litt med brød, virket som det sugde opp litt av syren.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Noen sier mandler hjelper, de er basedannende. Samme er aprikoser visstnok. Har du natron i hus så kan du prøve å blande en halv teskje natron i et glass med vann og drikke det. Det er også basedannende. Anonymous poster hash: 8d328...c1e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Grove tørre knekkebrød kanskje? De vil vel suge til seg magesyren. Jeg brukte Novaluzid tyggetabletter da jeg gikk gravid, virket ganske godt. Men hvis du er så plaget ville jeg tatt en tur til legen på mandag. Anonymous poster hash: 9701c...80c
Mumua Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Prøv novaluzid først, funker ikke det bør du få resept på ranitidin eller somac (tror det var navnet). Hadde det som du helt fra en uke etter eggløsning og frem til to uker etter fødsel. Trodde jeg skulle klikke helt for jeg var så sliten og hadde så vondt, men ranitidin tok det omtrent helt bort. Gikk på det døgnet rundt i 5 mnd i samråd med lege. Ingenting annet hjalp. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Love hearts! De reddet meg Anonymous poster hash: 4e746...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå