Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Baby turner sånn om han ikke ligger i det flate babynestet sitt. Da gidder han liksom ikke og finner roen med en gang. Ingen høye kanter på dette, og d er knappet opp nede slik at det er god plass. Uten dette ligger han bare å ruller, setter seg fast i sprinklene, hyler og våkner hele natten. Hva har dere i sengen? Anonymous poster hash: 5b9c6...37d
PeppaPig Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Min gikk over til sprinkelseng da hun var ca 5 mnd gammel. I senga hadde vi madrass med laken og en tynn kantbeskytter (baby kan puste gjennom den). Ellers hadde vi (og enda har) haugevis med smokker og koseteppe som hun trenger for å sovne.
Lurifaxa Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Baby samsover med oss. Syns natta blir mye mer behagelig for begge da. Baby roer seg til puppen og jeg slipper å stå opp masse om natta. Vinn-vinn for oss. Har du mulighet til å sammsove, vil jeg anbefalle det. De kan fint lære seg å sove i egen seng senere.
Gjest Stjerneklart Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Baby turner sånn om han ikke ligger i det flate babynestet sitt. Da gidder han liksom ikke og finner roen med en gang. Ingen høye kanter på dette, og d er knappet opp nede slik at det er god plass. Uten dette ligger han bare å ruller, setter seg fast i sprinklene, hyler og våkner hele natten. Hva har dere i sengen? Anonymous poster hash: 5b9c6...37d Her ligger min på snart 6 måneder i babynest (flatt). Prøvde uten nestet en periode, men da våknet jeg opptil 5-6 ganger av at hun hadde vridd seg på tvers og dyna lå i en krøll nederst. Nei, nestet blir en liten stund til
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Jeg skulle gjerne samsovet, men vi har vi har en jente på fem år som plages med mareritt om natten. Nå har vi endelig løst det med madrass på gulvet hos oss. Jeg liker å ha baby i sengen men mannen vil ha baby i egen seng. Helst på eget rom men der har jeg sagt nei! Anonymous poster hash: 5b9c6...37d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Hva skjer med å måtte påpeke at babynestet er flatt, og at babyen setter seg fast i sprinklene (ingen kantbskytter),og at babyen kan puste gjennom kantbeskytteren? Er dere virkelig så redde for kritikk her inne? Baby 6 mnd har kantbeskytter, smokk og en dyne i senga si. Dyna pakker jeg rundt han fra livet og ned slik at han ikke får snudd seg, da våkner han bare... Anonymous poster hash: d8ca7...3f6
PeppaPig Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Hva skjer med å måtte påpeke at babynestet er flatt, og at babyen setter seg fast i sprinklene (ingen kantbskytter),og at babyen kan puste gjennom kantbeskytteren? Er dere virkelig så redde for kritikk her inne? Baby 6 mnd har kantbeskytter, smokk og en dyne i senga si. Dyna pakker jeg rundt han fra livet og ned slik at han ikke får snudd seg, da våkner han bare... Anonymous poster hash: d8ca7...3f6 Hvorfor skulle jeg være redd for kritikk fra ukjente på et nettforum? Jeg la til informasjon som at kantbeskytteren var tynn og kan pistes gjennom da det er nettopp en slik vi har. Videre vet jeg at det har vært oppe til debatt før og tenkte at med denne tilleggsinformasjonen så slapp vi enda en debatt om akkurat dette i en tråd som ikke omhandler det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Vi kjøpte sovepose (Sånn man knapper over skuldrene.) til vår gutt når han var 3 mnd. Da ble det slutt på turning og fjerning av dyne. Han klarer fortsatt å herje litt rundt, men ikke på langt nær så mye som uten soveposen. Anonymous poster hash: 6cd13...c5e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Bruker nestet ennå, 5,5 måned. Ser for meg at han bare hadd snudd seg over på magen uten det. Anonymous poster hash: 26b45...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå