Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Jeg får så mye kviser/inngrodd hår øverst på bakside lår/bikini/innside lår. Bruker nye blader og er forsiktig ved barbering, men nå har jeg gitt litt opp og nesten sluttet å barbere også er det blitt ennå verre. What to do? Det er så ulekkert! 🙄😕😩 Anonymous poster hash: 521c0...541
Lille krøll Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Jeg bruker trimmer slik at jeg får 0,4 mm lange hår. Det synes ikke på meg og jeg slipper alle inngrodde hår og kløe.
Mamma_til_2 Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Hva med og dra en plass og få det vokset bort?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Hva med og dra en plass og få det vokset bort? Man kan få inngrodde hår av voksing også. HI: du bør begynne å skrubbe huden regelmessig for å unngå inngrodde hår. Dette tar vekk døde hudceller og skrubber vekk hud som evt hindrer hår i vokse fritt, for å si det enkelt. Bruk enten et skrubbeprodukt eller en hampvott el.l. Anonymous poster hash: 8c08d...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå