Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Jeg har hatt kjappe fødsler tidligere. Nå er jeg gravid med en atpåklatt 10 år etter siste fødsel. Noen som har født igjen mange år etterpå å opplever at fødsel er helt anderledes enn de andre? Eller har fødsel vær ganske lik? Anonymous poster hash: 11f42...24c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Fikk 3.mann 10 år etter nr 2. Kjente at kroppen hadde blitt eldre i mellomtiden men var jo mye mer trygg på meg selv. Ble hastesnitt pga blodpropp og svangerskapsforgiftning, så fødselen får jeg ikke sammenlignet. Etter fødselen så var jeg mye mer avslappet med det meste. Melka kom uten problemer, jeg ringte legen hvis noe var galt og sa hva jeg trengte 😂 så tiden etterpå gikk veldig lett. Hadde jo stolte storebrødre på 10 og 13 som tro til og hjalp hvis det trengtes Nå har jeg tre gutter på 8, 18 og 21. Lettvint med barnevakt i hus om jeg må bort en tur Anonymous poster hash: 8fa30...5f2
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Fikk 3.mann 10 år etter nr 2. Kjente at kroppen hadde blitt eldre i mellomtiden men var jo mye mer trygg på meg selv. Ble hastesnitt pga blodpropp og svangerskapsforgiftning, så fødselen får jeg ikke sammenlignet. Etter fødselen så var jeg mye mer avslappet med det meste. Melka kom uten problemer, jeg ringte legen hvis noe var galt og sa hva jeg trengte 😂 så tiden etterpå gikk veldig lett. Hadde jo stolte storebrødre på 10 og 13 som tro til og hjalp hvis det trengtes Nå har jeg tre gutter på 8, 18 og 21. Lettvint med barnevakt i hus om jeg må bort en tur Anonymous poster hash: 8fa30...5f2
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Jeg har født to med 7 års mellomrom. Den første fødselen var lang og hard, den andre var enkel og rask.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 angret ikke de vi hadde var 16,13 og 8 Anonymous poster hash: bd07a...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå