Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Ikke Hollywoodopplegg, altså, men vanlige folk. Det korteste ekteskapet i min omgangskrets varte i mindre enn tre måneder. De giftet seg med en gang hun var ferdig på videregående, så vidt 19 år gammel. Han var et par år eldre. De var imot sex før ekteskapet, derfor hastet det å bli gift. Å vente med sex til ekteskapet var litt motegreie da jeg gikk på videregående. Syntes en stund selv at det var en romantisk og fin tanke, men denne venninnens korte ekteskap fikk opp øynene for at det kan være lurt å kjenne noen på det mest intime området før man bestemmer seg for å dele livet med dem. Anonymous poster hash: f531d...656
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Min kollega tok ut separasjon etter fem uker. Da hadde mannen truffet en annen. Anonymous poster hash: 9d986...e59
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 6 uker, da fant hun ut at hun ikke ville dette. Sammen i 14 år og to barn. Anonymous poster hash: cf0a7...69a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 14 timer var det vel...så hoppet han over gjerdet til nabodama. Anonymous poster hash: c7c92...5db
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #5 Skrevet 16. april 2016 Ungdomskjæresten min giftet seg 3 år siden,i en alder av 32 år, og ble separert etter 2 måneder. Ifjor giftet han seg på nytt men det ekteskapet varte i en måned. Anonymous poster hash: 99c63...5a6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Ungdomskjæresten min giftet seg 3 år siden,i en alder av 32 år, og ble separert etter 2 måneder. Ifjor giftet han seg på nytt men det ekteskapet varte i en måned. Anonymous poster hash: 99c63...5a6
Mia_73 Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Har ei bekjent som gikk fra mannen etter 3 uker. Fortalte at hun visste at hun ikke skulle gifte seg, men nå hadde hun kjøpt kjole og alt og en skikkelig fest med henne i midtpunktet, så da ville hun ikke avlyse.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Var i et KJEMPEbryllup, der brudeparet sikkert hadde svidd av ett par årslønner. 1,5 uke senere sitter den nygifte kona på kjøkkenet mitt og gråter.Det viser seg at mannen har hatt ett lengre forhold til storesøsteren hennes, der de blant annet hadde lurt seg unna og hatt en kjapp en under bryllupsfesten...Mannen hadde da følt han måtte være ærlig,på at det var søsteren han ville ha og ikke henne...Jada,høres ut som værste Hollywood-filmen,men det er faktisk sant. Mannen og søsteren har nå flyttet til andre siden av landet, der ingen av familiene ønsker kontakt med dem. Er visst ikke så rosenrødt mellom paret heller, kan jo hende han snart har behov for å finne seg en ny en... Anonymous poster hash: 19391...1d2
MissZanta Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 10 mnd, for hun fant ut at hun var lesbisk
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 6 mndr. De hadde to barn, vært sammen i 7 år. Han ville ha analsex, hun krevde bryllup først.. Merkelig avtale.... Anonymous poster hash: 88d22...16c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 Var i et KJEMPEbryllup, der brudeparet sikkert hadde svidd av ett par årslønner. 1,5 uke senere sitter den nygifte kona på kjøkkenet mitt og gråter.Det viser seg at mannen har hatt ett lengre forhold til storesøsteren hennes, der de blant annet hadde lurt seg unna og hatt en kjapp en under bryllupsfesten...Mannen hadde da følt han måtte være ærlig,på at det var søsteren han ville ha og ikke henne...Jada,høres ut som værste Hollywood-filmen,men det er faktisk sant. Mannen og søsteren har nå flyttet til andre siden av landet, der ingen av familiene ønsker kontakt med dem. Er visst ikke så rosenrødt mellom paret heller, kan jo hende han snart har behov for å finne seg en ny en... Anonymous poster hash: 19391...1d2 Men herregud, den mannen må jo ha vært alvorlig forstyrret. Ville tenkt at det ikke sto rett til hos søsteren heller. Anonymous poster hash: f531d...656
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 Et par fra bygda her hadde vært sammen i 14 år da de giftet seg (ingen barn). Stort bryllup, en fantastisk tale fra brudgom til brud- alt så perfekt ut. Etter 8 dager kom han med separasjonspapirene og ville skilles! Etter 3-4 mnd så det ut som det likevel skulle ordne seg. De reiste på sydenferie sammen og oppførte seg som et par. Da de reiste hjem fortalte han at han hadde truffet ei annen dame som han hadde blitt sammen med! Noen menn skulle vært kastrert! Anonymous poster hash: 56f99...9d9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 En bekjent av mannen hadde bryllup og dagen etter så flyttet de fra hverandre. Hun hadde vært utro på bryllupsfesten. Anonymous poster hash: 213f0...901
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Min bror og konen tok ut separasjon etter 1 måned. De hadde vært i lag i 10 og hadde 2 små gutter. Senere kom det fram at det hadde vært rusmisbruk og vold i mange år. Barna er nå i fosterhjem og har det veldig bra. Anonymous poster hash: e02f5...f47
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #15 Skrevet 16. april 2016 Vet om en fyr som forlover seg med alle han blir sammen med. 8 forlovelser på 6 år. Han er så desperat etter kjærlighet og stabilitet, så på den siste forlovelsen hoppet han rett til bryllup. Alle andre forhold endte med å bryte forlovelsen, så nå gasset han opp for å sikre dama. De var gift i 2 mnd. Han har forøvrig også 5 barn med 4 forskjellige kvinner. Det mest interessante her, er at fyren er 28 år. Gud vet hvor mange barn, forloveder og koner han ender opp med. Anonymous poster hash: 0aeee...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå