Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Reiser i august. . :-) Anonymous poster hash: 8f6f0...e2a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Anbefaler platanias som er rett ved Anonymous poster hash: c0418...e34
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Reiser i august. . :-) Anonymous poster hash: 8f6f0...e2a Anbefaler at du bor midt i mellom Chania by og Platanias - absolutt IKKE midt i Platanias, med mindre du elsker partylivet og at alle og enhver snakker svorsk inkludert kelnere. Av hotell vil jeg anbefale: Anais Summerstar Anais Holiday Anais Suites Stellina Village Stellina Royal Triton Alle hotellene ligger ved Golden beach som har hatt Eu flagg de siste årene. Stranden er langgrunn og det er kafe nede på stranden. 200m fra hotellene til stranden. Alle hotellene er barnevennlig, det er stille og rolig område og folk er veldig hyggelige. Anonymous poster hash: 0d807...276
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Stellina Royal eller Triton Anonymous poster hash: cb184...452
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Stellina (her kan du få allinclusive) og Triton er fine hoteller. Jeg kan også anbefale Flamingo, et veldig koselig, lite hotell. Anonymous poster hash: 61c5b...a7e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Anbefaler at du bor midt i mellom Chania by og Platanias - absolutt IKKE midt i Platanias, med mindre du elsker partylivet og at alle og enhver snakker svorsk inkludert kelnere. Av hotell vil jeg anbefale: Anais Summerstar Anais Holiday Anais Suites Stellina Village Stellina Royal Triton Alle hotellene ligger ved Golden beach som har hatt Eu flagg de siste årene. Stranden er langgrunn og det er kafe nede på stranden. 200m fra hotellene til stranden. Alle hotellene er barnevennlig, det er stille og rolig område og folk er veldig hyggelige. Anonymous poster hash: 0d807...276 Vi har sett på det området, men er det noe særlig restauranter og butikker der? Ser ut som det bare er hoteller? Anonymous poster hash: 21f76...d0d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Anbefaler at du bor midt i mellom Chania by og Platanias - absolutt IKKE midt i Platanias, med mindre du elsker partylivet og at alle og enhver snakker svorsk inkludert kelnere. Av hotell vil jeg anbefale: Anais Summerstar Anais Holiday Anais Suites Stellina Village Stellina Royal Triton Alle hotellene ligger ved Golden beach som har hatt Eu flagg de siste årene. Stranden er langgrunn og det er kafe nede på stranden. 200m fra hotellene til stranden. Alle hotellene er barnevennlig, det er stille og rolig område og folk er veldig hyggelige. Anonymous poster hash: 0d807...276 Vet du noe om Cretan Dream og Holden Bay som Solia har, på andre siden av neset, ser det ut til? Anonymous poster hash: 21f76...d0d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #8 Skrevet 16. april 2016 Vet du noe om Cretan Dream og Holden Bay som Solia har, på andre siden av neset, ser det ut til? Anonymous poster hash: 21f76...d0d *Golden Bay* Anonymous poster hash: 21f76...d0d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #9 Skrevet 16. april 2016 Vi har sett på det området, men er det noe særlig restauranter og butikker der? Ser ut som det bare er hoteller? Anonymous poster hash: 21f76...d0d Det er lite butikker i området, noen Resturanter og supermerkeder. Kort vei til jumbo hvor de selger alt du trenger og mer til mye rimeligere enn i fortausbutikkene. Det tar ca 10 min med taxi/buss inn til Chania. Det kommer jo litt Ann på hva du ønsker. Jeg liker meg bedre på roligere steder og får litt fnatt av å bo midt i turistgatene. Jeg likte meg også veldig godt på hotell flamingo. Koselig område rundt, flere resturanter (mellom 6-10) i 10 min gåavstand fra hotellet. Noen små butikker rundt og kort vei til strand, ca 15 min å gå til store matbutikker (inka, lidel) og jumbo Anonymous poster hash: 61c5b...a7e
LilleSpire-16 Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 I området med Anais hotellene, triton, Stellina osv. Er det lite restauranter. Men hotellrestauranten på Anais er helt fantastisk- gode porsjoner, veldig god mat, og utrolig hyggelig betjening. Som andre påpeker tar det kun 10min med buss (mer om det er kø) eller taxi. Jeg orker ikke bo midt i kaoset av turister og vil derfor heller bo rolig til og reise inn til byen for å spise.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #11 Skrevet 16. april 2016 Sjekk ut Menia. Ligger på stranda, ingen vei å krysse og små kulper på stranda, perfekt for de minste ungene. Anonymous poster hash: 19861...bc3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #12 Skrevet 16. april 2016 Det er lite butikker i området, noen Resturanter og supermerkeder. Kort vei til jumbo hvor de selger alt du trenger og mer til mye rimeligere enn i fortausbutikkene. Det tar ca 10 min med taxi/buss inn til Chania. Det kommer jo litt Ann på hva du ønsker. Jeg liker meg bedre på roligere steder og får litt fnatt av å bo midt i turistgatene. Jeg likte meg også veldig godt på hotell flamingo. Koselig område rundt, flere resturanter (mellom 6-10) i 10 min gåavstand fra hotellet. Noen små butikker rundt og kort vei til strand, ca 15 min å gå til store matbutikker (inka, lidel) og jumbo Anonymous poster hash: 61c5b...a7e Takk for svar! Anonymous poster hash: 21f76...d0d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #13 Skrevet 16. april 2016 Hvor gamle er barna dine? Har vært i Chania 7 ganger, men det kommer ann på hvor gamle barna dine er om hvilket hotell som er best for dere. Anonymous poster hash: c9d95...f40
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #14 Skrevet 16. april 2016 Vi elsket Christina Hotel i Nea Chora. Ikke 5 stjerners hotel, men perfekt beliggenhet for oss. En fin spasertur inn til Chania by og fin sandstrand på hotellet. Anonymous poster hash: 801a7...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå