Gå til innhold

Kan du anbefale et hotell i Chania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser i august. . :-)

Anonymous poster hash: 8f6f0...e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler platanias som er rett ved :)

Anonymous poster hash: c0418...e34

Skrevet

Reiser i august. . :-)

Anonymous poster hash: 8f6f0...e2a

Anbefaler at du bor midt i mellom Chania by og Platanias - absolutt IKKE midt i Platanias, med mindre du elsker partylivet og at alle og enhver snakker svorsk inkludert kelnere. 

Av hotell vil jeg anbefale: 

Anais Summerstar

Anais Holiday

Anais Suites

Stellina Village

Stellina Royal 

Triton 

Alle hotellene ligger ved Golden beach som har hatt Eu flagg de siste årene. Stranden er langgrunn og det er kafe nede på stranden. 200m fra hotellene til stranden. 

Alle hotellene er barnevennlig, det er stille og rolig område og folk er veldig hyggelige. 

Anonymous poster hash: 0d807...276

Skrevet

Stellina Royal eller Triton

Anonymous poster hash: cb184...452
Skrevet

Stellina (her kan du få allinclusive) og Triton er fine hoteller. Jeg kan også anbefale Flamingo, et veldig koselig, lite hotell.

Anonymous poster hash: 61c5b...a7e

Skrevet

Anbefaler at du bor midt i mellom Chania by og Platanias - absolutt IKKE midt i Platanias, med mindre du elsker partylivet og at alle og enhver snakker svorsk inkludert kelnere.

Anais Summerstar

Anais Holiday

Anais Suites

Stellina Village

Stellina Royal

Triton

Alle hotellene ligger ved Golden beach som har hatt Eu flagg de siste årene. Stranden er langgrunn og det er kafe nede på stranden. 200m fra hotellene til stranden.

Alle hotellene er barnevennlig, det er stille og rolig område og folk er veldig hyggelige.

Vi har sett på det området, men er det noe særlig restauranter og butikker der? Ser ut som det bare

er hoteller?

Anonymous poster hash: 21f76...d0d

Skrevet

Anais Summerstar

Anais Holiday

Anais Suites

Stellina Village

Stellina Royal

Triton

Vet du noe om Cretan Dream og Holden Bay som Solia har, på andre siden av neset, ser det ut til?

Skrevet

Vet du noe om Cretan Dream og Holden Bay som Solia har, på andre siden av neset, ser det ut til?

*Golden Bay*

Skrevet

Vi har sett på det området, men er det noe særlig restauranter og butikker der? Ser ut som det bare

er hoteller?

Det er lite butikker i området, noen Resturanter og supermerkeder. Kort vei til jumbo hvor de selger alt du trenger og mer til mye rimeligere enn i fortausbutikkene. Det tar ca 10 min med taxi/buss inn til Chania. Det kommer jo litt Ann på hva du ønsker. Jeg liker meg bedre på roligere steder og får litt fnatt av å bo midt i turistgatene. Jeg likte meg også veldig godt på hotell flamingo. Koselig område rundt, flere resturanter (mellom 6-10) i 10 min gåavstand fra hotellet. Noen små butikker rundt og kort vei til strand, ca 15 min å gå til store matbutikker (inka, lidel) og jumbo

Skrevet

I området med Anais hotellene, triton, Stellina osv. Er det lite restauranter.

Men hotellrestauranten på Anais er helt fantastisk- gode porsjoner, veldig god mat, og utrolig hyggelig betjening.

Som andre påpeker tar det kun 10min med buss (mer om det er kø) eller taxi.

Jeg orker ikke bo midt i kaoset av turister og vil derfor heller bo rolig til og reise inn til byen for å spise.

Skrevet

Sjekk ut Menia. Ligger på stranda, ingen vei å krysse og små kulper på stranda, perfekt for de minste ungene.

Anonymous poster hash: 19861...bc3

Skrevet

Det er lite butikker i området, noen Resturanter og supermerkeder. Kort vei til jumbo hvor de selger alt du trenger og mer til mye rimeligere enn i fortausbutikkene. Det tar ca 10 min med taxi/buss inn til Chania. Det kommer jo litt Ann på hva du ønsker. Jeg liker meg bedre på roligere steder og får litt fnatt av å bo midt i turistgatene. Jeg likte meg også veldig godt på hotell flamingo. Koselig område rundt, flere resturanter (mellom 6-10) i 10 min gåavstand fra hotellet. Noen små butikker rundt og kort vei til strand, ca 15 min å gå til store matbutikker (inka, lidel) og jumbo

Takk for svar!

Skrevet

Hvor gamle er barna dine? Har vært i Chania 7 ganger, men det kommer ann på hvor gamle barna dine er om hvilket hotell som er best for dere.

Anonymous poster hash: c9d95...f40

Skrevet

Vi elsket Christina Hotel i Nea Chora. Ikke 5 stjerners hotel, men perfekt beliggenhet for oss. En fin spasertur inn til Chania by og fin sandstrand på hotellet.

Anonymous poster hash: 801a7...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...