Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Har vært konstant trøtt og sliten i ca 7 år. I dag våken jeg kl 730. Hadde masse energi. Støvsugde hele huset, og vasket hele huset samt tørket støv. Så tømte jeg ut alle klærne mine, kastet masse klær som jeg ikke bruker lengre, og så ryddet jeg alt på plass. Lagd alle måltider til mitt barn og lekt med han. Kunne også gjerne gått tur, men er gravid og har fått restriksjoner om å ta det med ro Pga rier, og jeg startet å få vondt i magen. Men nå dirrer kroppen etter å gjøre noe. Så mye energi som dette har jeg ikke følt på ca 7 år. Hva kan dette være Anonymous poster hash: 6b3b6...6ec
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Om det ikke er alt for lenge til termin kan det være såkalt redebygging. Kroppen mobiliserer krefter slik at det skal bli klart til babyen kommer. Anonymous poster hash: 10fa8...9ff
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Huffda, jeg er kun 27 uker på vei, så håper absolutt ikke det. Har født prematurt før, han døde Anonymous poster hash: 6b3b6...6ec
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Så utrolig deilig det hørtes ut! I kinesisk medisin sier de at et svangerskap - om mor gjør de riktige valg med kosthold, aktivitet, søvn og stress - kan virke helende på mors kropp, at hun kan bli sterkere av svangerskapet fysisk. Kanskje det er noe slikt som er i aktivitet hos deg? Nyt det! Pass på at du lytter til kroppen slik at du ikke blir overivrig, men nyt den nye energien Anonymous poster hash: eec6b...5ab
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Nyt, men vær og forsiktig! Veldig vanlig med en slik dag dagen før fødsel eller samme dag som fødsel... Anonymous poster hash: d35b9...084
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Nyt, men vær og forsiktig! Veldig vanlig med en slik dag dagen før fødsel eller samme dag som fødsel... Anonymous poster hash: d35b9...084 Oi oi, jeg har også vært full av energi i dag, og drømte at jeg kom til å føde i morgen! Anonymous poster hash: dcf35...9a1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Men er det et synptom på at fødsel nærmer seg, eller er det bare et kjerringråd om st fødselen nærmer seg? Jeg nyter ikke dette, jeg har så ekstremt med energi som jeg egentlig må ha ut, men jeg kan ikke få det ut Pga restriksjoner om aktivitet. Hadde jeg ikke vært gravid, men hatt så mye energi, så hadde jeg tatt meg en hard treningsøkt på fler timer. Det værste er at jeg ikke har noe matlyst. Ble invitert på middag nå, men jeg kan ikke tenke tanken på å få i meg mat. For det første drister ikke smaken av mat meg i det heletatt nå, og for det andre hadde jeg eksplodert av å få mer energi. Jeg føler meg ganske beskymret, for ellers har jeg jo normal matlyst også, og ekstremt mye mindre energi enn dette her. Noe er galt? Anonymous poster hash: 6b3b6...6ec
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Men er det et synptom på at fødsel nærmer seg, eller er det bare et kjerringråd om st fødselen nærmer seg? Jeg nyter ikke dette, jeg har så ekstremt med energi som jeg egentlig må ha ut, men jeg kan ikke få det ut Pga restriksjoner om aktivitet. Hadde jeg ikke vært gravid, men hatt så mye energi, så hadde jeg tatt meg en hard treningsøkt på fler timer. Det værste er at jeg ikke har noe matlyst. Ble invitert på middag nå, men jeg kan ikke tenke tanken på å få i meg mat. For det første drister ikke smaken av mat meg i det heletatt nå, og for det andre hadde jeg eksplodert av å få mer energi. Jeg føler meg ganske beskymret, for ellers har jeg jo normal matlyst også, og ekstremt mye mindre energi enn dette her. Noe er galt? Anonymous poster hash: 6b3b6...6ec Er du manisk da? Oppstemt ? Full av selvtillit? Søvnvansker? Racer tankene dine? Anonymous poster hash: a5121...f5b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Søvnvansker vet jeg ikke, for dette er første gangen jeg har hatt så ekstremt med energi. Frem til nå har jeg ikke hatt problemer med å sove. Har egentlig sovet på natt og av og til på dagen ( pleier å være utslitt etter å ha laget og spist middag, så da sover jeg gjerne en halvtime-time ca). Men i dag har jeg ikke hatt sjans til å klare å sove, tankene raser litt egentlig men er ikke full av selvtilitt, men kroppen dirrer. Må hele tiden strekke ut for at det ikke skal Være så frustrende å ha så mye energi. Men om jeg får sove i batt vet jeg ikke. Føles som et koffeinsjokk som har vart en hel dag og som fortsatt varer Anonymous poster hash: 6b3b6...6ec
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Få i deg mat, det kan virke beroligende. Jeg tror du må stoppe må, med tanke på din historie. Håper alt er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå