Gå til innhold

Samtale i barnehagen om 3-åringen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble skikkelig deppa, det var liksom bare negativt..

Han skårer dårlig på språk (kan ikke si L og R, og ped leder mener hun ikke forstår han)

Dårlig finmotorikk

Sitter ikke rolig ved matbordet eller under samling

Bruker fortsatt bleier

Osv

Ikke noe ros å få i det hele tatt :/

Anonymous poster hash: a0c4e...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dette foreldresamtale, eller samtale utenom? Uansett så er det jo utrolig uproft av pedleder å ikke finne noe positivt, det er jo alltid noe positivt. Det tror jeg faktisk at jeg hadde sagt til henne. Hvis hun ikke klarer å se noe positivt i et barn, så vil jeg påstå at hun er en dårlig pedleder. Jeg jobber som pedleder, og vi legger stor vekt på å få frem det positive, spesielt hvis det er litt negative ting og.

Anonymous poster hash: f8624...f84
Skrevet

Det synes jeg barnehagen skal få tilbakemelding på. Dersom det ikke var noen positive tilbakemeldinger hadde jeg faktisk vurdert å bytte barnehage hvis det er mulig. Det skal ikke være sånn. Selvsagt skal du få beskjed om det som er utfordrende for han, men desto viktigere er det jo å poengtere det han mestrer! Jeg forstår veldig godt at du er lei deg.

Skrevet

Var dette foreldresamtale, eller samtale utenom? Uansett så er det jo utrolig uproft av pedleder å ikke finne noe positivt, det er jo alltid noe positivt. Det tror jeg faktisk at jeg hadde sagt til henne. Hvis hun ikke klarer å se noe positivt i et barn, så vil jeg påstå at hun er en dårlig pedleder. Jeg jobber som pedleder, og vi legger stor vekt på å få frem det positive, spesielt hvis det er litt negative ting og.

Det var en såkalt utviklingsstøttende samtale - hvor barnet måles opp mot det som ansees som aldersadekvat for sin alder..