Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Hvor gamle er de, og har de fått diagnose®? Hvordan synes du livet med barnet er, og hvordan er fremtidsutsiktene? Jeg føler meg så alene, føler ikke jeg kan snakke med så mange om dette, alle velmenende råd og kommentarer understreker bare hvor lite de forstår, og jeg føler alt annet blir så trivielt.. Jeg vet det er tullete tanker, men det er vanskelig å la være å føle det sånn. Hadde vært godt å høre fra andre i samme situasjon. Anonymous poster hash: 40855...79a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Dytt. Anonymous poster hash: 40855...79a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Hei. Jeg har barn som er traumatiserte, og alle har psykiske problemer i varierende grad. Veldig vanskelig for man føler seg alene med alle utfordringer det medfører. Anonymous poster hash: c34de...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Hei. Jeg har barn som er traumatiserte, og alle har psykiske problemer i varierende grad. Veldig vanskelig for man føler seg alene med alle utfordringer det medfører. Anonymous poster hash: c34de...ea3 Takk for svar! Kan jeg spørre om hvordan det utarter seg? Ja, det er liksom ikke noe så mange kan noe om.. Blir liksom alt for stort og tøft for de fleste, får nesten dårlig samvittighet når jeg forteller om det.. Anonymous poster hash: 40855...79a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Takk for svar! Kan jeg spørre om hvordan det utarter seg? Ja, det er liksom ikke noe så mange kan noe om.. Blir liksom alt for stort og tøft for de fleste, får nesten dårlig samvittighet når jeg forteller om det.. Anonymous poster hash: 40855...79a Uff, ja, men har du en Mail jeg kan nå deg på? Feks hvis du oppretter en Mail så mailer jeg deg der og da får du navnet mitt? Er lettere enn å skrive alt på forumet.. Anonymous poster hash: c34de...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Og jeg har jo tre av de, og det utarter seg ulikt.. Ene barnet går til bup.. Det andre til psykolog.. Det tredje sliter men snakker per nå ikke med noen og er litt innesluttet. I perioder går ting bra, men så Blir det ille. Verste er alt alle ikke forstår.. Typisk ting skolen ikke greier ta hensyn til Anonymous poster hash: c34de...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Uff, ja, men har du en Mail jeg kan nå deg på? Feks hvis du oppretter en Mail så mailer jeg deg der og da får du navnet mitt? Er lettere enn å skrive alt på forumet.. Anonymous poster hash: c34de...ea3 Har opprettet en konto nå: [email protected] Send meg gjerne en mail! 😊 Anonymous poster hash: 40855...79a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Har sendt! Anonymous poster hash: c34de...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Det hadde jo vært kjekt å vite sånn ca hva slags psykiatriske diagnoser du tenker på. Jeg har en 12-åring med ocd og angst, men han har også asperger. Anonymous poster hash: e180e...f9a
Rødhettien Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Hei hi. Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg har ikke et psykisk sykt barn . Men jeg VAR et psykisk sykt barn . Send med gjerne en pm visst du vil 😌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå