Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Hva ønsker du ift barselbesøk? Er vel forskjell på familie og venner? Best i ukedagene eller helg? Hva bør en ta med seg? (Middag/mat eller kake?) Alder på baby? Hva med å invitere dem hjem til oss på middag? Har dere noen preferanser/ønsker? Anonymous poster hash: c79ba...f64
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Ta med mat og drikke. 1,5 timer er nok. Ikke inviter dem hjem til deg med mindre det er minst 4 uker siden fødsel Anonymous poster hash: 24f48...589
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Det går an å spørre om de ønsker besøk eller om de har lyst til å komme til dere. Ofte er det deilig å være hjemme med alt av utstyr og ting, og det er litt stress å dra noe sted helt i starten. Men noen kan synes det er deilig å konme seg litt ut av huset, og slippe å tenke på rot og sånt. Anonymous poster hash: 243e2...2d1
Gjest Muji81 Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Folk som kommer med kake er best! Å vaske hender ubedt er fint. At de er tilbaketrukne ved amming (særlig hvis det er nr 1). Og folk som ikke blir en evighet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Å ikke bli så lenge er høyt på min liste... "En liten snartur" ble til 4 timer (klokken var 23 før de drog!) her om dagen... Og helst ikke så sent på kvelden, iallefall ikke hvis det er en baby med kolikk.. Er bare stress å trøste en utrøstelig baby når man i tillegg har "publikum".. Et par ting til: jeg blir superglad om noen kommer med kake eller sjokolade (og gir beskjed på forhånd.. Vet man ikke om det så lager man til noe selv for å servere gjestene), og gjerne en brus elns var flere som gjorde det, og jeg med oksehunger etter fødselen hev innpå masse - det var deilig Og... Samma hvor hjelpsom gjestene tror de er når de vil dekke på, ordne kaffi etc.... Ikke gjør det når verten (i dette tilfellet meg ) sier tydelig nei takk til hjelp med dét... her var ikke skapene ryddet og da var det ikke kult at andre rotet gjennom samtlige kjøkkenskap for å finne ut hvor koppene stod Anonymous poster hash: f0950...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå