Gå til innhold

Hva bør jeg tenke ang dette..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det ikke, men har vell ikke noe jeg skulle sagt. Tenker mye på mitt barns oppvekst og fremtid.

Problemet:

Bf ønsker å flytte fra en 3 roms til en 2 roms for å spare litt penger. Er ikke snakk om mye penger..

Men da får hun ikke eget soverom...

Hvordan blir det for hun å vokse opp sånn? Med tanke på venner som kommer på besøk osv..

Anonymous poster hash: 673dc...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal hun bo hos deg eller far fast? Om hun bare har helgesamvær med far, har det så mye å si da? Det er jo ikke der hun skal vokse opp evt. Om hun skal bo hos far, tenker han at de da skal dele rom, eller skal han sove på stua?

Anonymous poster hash: c03b4...37e

Skrevet

Skal hun bo hos deg eller far fast? Om hun bare har helgesamvær med far, har det så mye å si da? Det er jo ikke der hun skal vokse opp evt. Om hun skal bo hos far, tenker han at de da skal dele rom, eller skal han sove på stua?

Vi har 50/50 😕😕

Han skal ha soverommet når hun ikke er der...

Når hun er der skal han sove på stua. LITEN LEILIGHET

Skrevet

Dersom det er veldig viktig for deg at hun har eget soverom, så kan dere jo diskutere om far skal betale mindre bidrag til deg. Slik får far kanskje råd til å holde på leiligheten slik jenta får det beste begge steder!

Anonymous poster hash: 13f4c...d99

Skrevet

Vi har 50/50 😕😕

Dette høres jo greit ut!

Anonymous poster hash: 13f4c...d99

Skrevet

Det spiller i grunnen liten rolle hva du tenker. Far bestemmer dette helt selv. Heldigvis.

Anonymous poster hash: 203c2...3c7

Skrevet

Vi har 50/50 😕😕

Syns det hørtes helt greit ut jeg. Virker som du prøver å problematisere dette litt med å utheve liten leilighet blant annet. Alternativt fikk du ett godt forslag med barnebidrag under her.

Skrevet

Han betaler selvsagt ikke bidrag.

Skrev at vi har 50/50.

Men da bekymrer jeg meg for mye da.

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Barnet får jo eget rom når hun er hos far. Og kan da ha venner på besøk.

Skrevet

Vi har 50/50

Men da har hun jo eget soverom når hun er der, jeg skjønner ikke problemet? Og hva har det med soverommet å gjøre at leiligheten er liten, hvor liten er den da?

Min bror er skilt og har 3 barn i alderen 10 - 17 år som er ganske mye hos han. Han leier en liten leilighet med 2 små soverom. De to yngste deler, den eldste har eget rom. Når ungene er borte sover han på rommet til de yngste, når de er der sover han i stua. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men det fungerer over all forventning. Ikke en gang har jeg hørt ungene klage over plassen.

Anonymous poster hash: 788a9...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...